۰

تابش: آتش‌نشانان به حمایت‌های قانونی بیشتری نیاز دارند

تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۵۳
تابش: آتش‌نشانان به حمایت‌های قانونی بیشتری نیاز دارند
به گزارش عصر تعادل، محمدرضا تابش با تجلیل از فداکاری و ایثار آتش‌نشانان در حوادث مختلف خطاب به آنان گفت: در جایگاه حساس، خطیر و سختی قرار دارید که سلامت مردم و نجات جان آنان به درایت و از خودگذشتگی شما بستگی دارد. البته تاکنون ثابت کرده‌اید که در این راه به خوبی قدم برداشته‌اید و از بذل هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اید.
وی با تاکید بر اینکه بروز حوادث تلخ و ناگوار همچون پلاسکو ناشی از عدم دقت و توجه کافی به اصول تخصصی و ایمنی ساختمان و اهمال دستگاه‌های دست‌اندرکار است، افزود: مماشات درباره مسائلی که با جان مردم سر و کار دارد به هیچ‌وجه پذیرفتنی نیست.
نماینده مردم اردکان تصریح کرد: باید از آتش‌نشانان در برابر حوادث مختلف، حمایت قانونی بهتری صورت گیرد و با توجه به حساسیت ایجادشده طی روزهای اخیر نزد افکار عمومی و مسئولان، رسیدگی به مشکلات و برطرف‌کردن خلاءهای قانونی در این زمینه می‌تواند تسهیل شود.
تابش ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری بین بخشی همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی، هر چه سریع‌تر وضعیت حادثه پلاسکو روشن شود.
نماینده مردم اردکان در پایان برای درگذشتگان این حادثه از درگاه خداوند طلب مغفرت و برای مجروحین شفای عاجل مسالت کرد.
کد مطلب : ۱۰۸۰۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}