۰

مورینیو: دروازه‌بانی بهتر از دخیا پیدا نمی‌کنم

تاریخ انتشار
شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹
به گزارش عصر تعادل،داوید دخیا این فصل نیز به روند درخشانش ادامه می‌دهد و این باعث شده وی بازهم به انتقال به رئال مادرید مرتبط شود. هرچند که وی  پس از آنکه به طرز عجیبی در آخرین دقایق پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۱۵ راهی رئال مادرید نشد، قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید کرده است. ضمن اینکه شایعاتی مبنی بر علاقه بوکاجونیورز به سرخیو رومرو به گوش می‌رسد. مورینیو در این باره و به نقل از اسکای گفت:

     من انتظار دارم هردوی آن‌ها اینجا بمانند، چرا که هردوی آن‌ها مهم است. من نمی‌توانم دروازه‌بانی بهتر از داوید(دخیا) داشته باشم و جانشینی بهتر از سرخیو(رومرو) نیز برایش وجود ندارد. او خیلی حرفه ای است و من دوست دارم هردوی آن‎ها اینجا بمانند. اگر شایعات مربوط به بوکاجونیورز درست باشد، من با آن مخالفت خواهم کرد

وی درمورد لوک شاو که مدتی هست در لیست تیم جایی نداشته است و شایعاتی مبنی بر فروش تابستانی وی نیز شنیده شده است، گفت:

    علت این موضوع، مصدومیت وی بوده است. هرکسی دوست دارد بازیکنانش آماده باشند و به میدان بروند. در مورد لوک، در بازی که وی آماده بازی بود، دیدار مقابل ردینگ، صبح بازی مریض شد و نتوانست به میدان برود. ما دوران سختی را با او تجربه می‌کنیم.

گفتنی است شیاطین سرخ از ساعت ۱۸:۳۰ شنبه، میهمان استوک سیتی خواهند بود.
کد مطلب : ۱۰۸۰۶۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.