۰

اختلاف در فراکسیون امید بالا گرفت

تاریخ انتشار
جمعه ۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
علی ابراهیمی عضو فراکسیون امید با اشاره به پاسخ‌های رئیس‌جمهور به سوالات نمایندگان، ضمن انتقاد از عدم پاسخگویی روحانی به برخی از سؤالات مانند قاچاق کالا، اظهار کرد: هنوز سؤال ما در مورد قاچاق جدی است. درست است که اقدامات مؤثری انجام شده و میزان قاچاق کاهش یافته، اما باز هم میزان قاچاق بالاست. به نظر می‌رسد یا دولت اراده و احاطه لازم را بر بازار ندارد یا با علم و اراده اجازه می‌دهد قاچاق وارد کشور شود.
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نتیجه آراء سؤال از رئیس‌جمهور و استیضاح وزرای اقتصاد و کار نشان می‌دهد که نمایندگان مردم نسبت به پاسخگو کردن دولت جدی هستند و در راستای اصلاح رفتار دولت در مدیریت اقتصاد، گام‌های مهمی برمی‌دارند.
وی گفت: بهتر است رئیس‌جمهور و وزرا موانع و مشکلات اقتصادی را به صورت روشن‌تر و شفاف‌تر با مردم و نمایندگان در میان بگذارند.
ابراهیمی در مورد استعفای الیاس حضرتی از فراکسیون امید اظهار داشت: این رفتار احساسی بود. با اینکه انتقاداتی بر عملکرد فراکسیون امید وارد است اما روی هم رفته این فراکسیون توانسته است اجماعی در میان تفکرات اعتدالی و اصلاح‌طلبی ایجاد کند.
عضو شورای مرکزی فراکسیون امید خاطر نشان کرد: ما به عنوان فراکسیون حامی دولت در مجلس معرفی می‌شویم اما اختلاف‌نظرهایی به وجود آمده که آیا حمایت بیشتر از دولت و وزرا درست است یا خیر؟ آقای حضرتی نیز به همین دلیل از فراکسیون مکدر شده‌ است. فکر می‌کنم باید با وی مذاکره شود تا به فراکسیون بازگردد.
 
کد مطلب : ۱۴۲۳۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.