۰

تجربه گذشته برای رحمتی تکرار نشد!

تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴
به گزارش عصر تعادل،سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شماره یک و کاپیتان تیم فوتبال استقلال در حالی در بازی با صنعت نفت آبادان درون دروازه این تیم قرار گرفت که در 3 بازی قبلی این تیم مقابل سپاهان، نفت تهران و استقلال خوزستان با نظر علیرضا متصوریان روی نیمکت نشست.

به جای او، سید حسین حسینی از دروازه آبی‌پوشان حراست کرد اما پس از شکست استقلال در بازی قبل مقابل استقلال خوزستان، منصوریان باز هم رحمتی را به ترکیب اصلی برگرداند در بازی با صنعت نفت درون دروازه قرار داد تا نیمکت‌نشینی‌های این بازیکن فعلاً از 3 بازی بیشتر نشود.

آخرین باری که رحمتی نیمکت‌نشین شده بود به لیگ برتر ششم و در زمان حضور این بازیکن در استقلال برمی‌گردد. در آن فصل، رحمتی به عنوان دروازه‌بان اصلی استقلال، فصل را آغاز کرد اما از هفته نهم به بعد وحید طالب‌لو با نظر صمد مرفاوی که در آن فصل هدایت استقلال را بر عهده داشت، جایگزین او شد.

نیمکت نشینی رحمتی تا هفته هفدهم یعنی 9 هفته ادامه پیدا کرد. بعد از آن رحمتی و طالب‌لو، یک بازی در میان درون دروازه استقلال قرار گرفتند تا این که دوباره از هفته بیست‌ویکم تا هفته سی‌ام و پایان فصل، طالب‌لو دروازه‌بان اصلی استقلال بود.

در پایان لیگ برتر ششم، رحمتی از استقلال جدا شد و به مس کرمان رفت و دو فصل برای این تیم بازی کرد. او در لیگ نهم و دهم پیراهن سپاهان را پوشید و در لیگ یازدهم به استقلال برگشت و تا پایان لیگ سیزدهم در این تیم بود. رحمتی در لیگ چهاردهم به پیکان رفت و در لیگ پانزدهم برای سومین بار به استقلال برگشت و در تمام این فصل‌ها دروازه‌بان اصلی تیم‌هایش بود و تنها 14 بازی را از لیگ هفتم تا پانزدهم به دلیل مصدومیت یا محرومیت از دست داد.

تنها نیمکت‌نشینی‌های او که ظاهراً فنی بود اما دلایل دیگری داشت به فصل جاری و اختلاف با علیرضا منصوریا برمی‌گردد که در 3 بازی، جای خود را به حسینی داد.
کد مطلب : ۱۰۸۴۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.