۰

کناره‌گیری سرمربی حریف اماراتی ذوب‌آهن

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۲
به گزارش عصر تعادل، تیم العین امشب (دوشنبه) در جدال حساس هفته پانزدهم لیگ امارات برابر تیم صدرنشین الجزیره شکست 3 بر یک را پذیرا شد. این نتیجه باعث شد تا سرمربی تیم العین در نشست خبری پس از بازی به صورت رسمی کناره گیری خود را از این سمت اعلام کند. زلاتکو دالیج پس از شکست برابر تیم چئونبوک کره جنوبی در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2016 میلادی مورد اعتراض شدید هواداران العین قرار گرفت. حذف این تیم از جا‌م‌های حذفی و پادشاهی امارات در فصل جاری نیز باعث شد تا آنها دامنه اعتراض‌های خود به دالیچ را گسترش دهند.
 
دالیچ در نشست خبری گفت: با مدیران باشگاه العین صحبت کردم و نمی خواهیم برای هیچ کسی مشکل‌ساز شویم. زمان رفتن من از تیم العین فرا رسیده و به خاطر همه چیز تشکر می‌کنم.
 
کناره‌گیری سرمربی حریف اماراتی ذوب‌آهن
 
تیم العین امارات در گروه C لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و الاهلی عربستان قرار دارد. تیم چهارم این گروه نیز با بازی مرحله پلی‌آف از میان تیم‌های بنیادکار ازبکستان و الجیش قطر انتخاب خواهد شد.
کد مطلب : ۱۰۸۵۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.