۰

رئال در حال مذاکره برای قطع همکاری با آدیداس

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
به گزارش عصر تعادل، نشریه مارکا نوشته است که باشگاه رئال مادرید با شرکت تولید پوشاک و لوازم ورزش «آندر آرمور» (Under Armour) برای عقد قراردادی که به موجب آن سالی 150 میلیون یورو عاید کهکشانی‌ها می‌شود، مذاکره می‌کند.

این همان رقمی است که باشگاه مادریدی برای فسخ قرارداد فعلی‌اش با شرکت آلمانی آدیداس می‌خواهد، قراردادی که تا سال 2020 اعتبار دارد. آدیداس از سال 1998 تا کنون اسپانسر رئال مادرید بوده است اما در صورتی که مذاکرات میان رئالی‌ها و آندر آرمور به نتیجه برسد، دومین دوره شراکت تیم مادرید با شرکت آلمانی که از سال 1998 آغاز شده، ممکن است به پایان برسد.

شرکت آمریکایی که قصد دارد رئال مادرید را به فهرست مشتریانش اضافه کند، شرکتی است در حال حاضر اسپانسر برخی از سرشناس‌ترین ستاره‌های دنیای ورزش از جمله استفن کری، تام بردی، جردن اسپیث و مایکل فلپس است. دامنه این شرکت آمریکایی اما اروپا محدود است و به همین منظور در نظر دارد با سرشناس‌‌ترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال قاره سبز قرارداد ببندد.

تاتنهام اولین شریک تجاری شرکت آندر آرمور در فوتبال اروپا بود که از سال 2012 تا کنون با این شرکت همکاری داشته است.
کد مطلب : ۱۱۲۷۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.