۰

​رئیس مجلس تانزانیا: تانزانیا همواره از مردم فلسطین حمایت کرده است

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۳
به گزارش عصر تعادل، راندوگایز رئیس مجلس تانزانیا امروز در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضیه فلسطین طی سخنانی ضمن تشکر از برپایی این کنفرانس، اظهار داشت: افتخار بزرگی برای من و هیأتم بود که در این کنفرانس بسیار مهم حضور پیدا کرده و با مقامات ایرانی ملاقات و دیدار داشته باشیم. 

وی با تشکر از سخنان بسیار خوب رهبر معظم انقلاب، افزود: تانزانیا از افتخاری که سال 1993 در مورد سرنوشت مردم فلسطین صورت داد همواره حمایت خود را از این کشور اعلام داشته است. 

رئیس مجلس تانزانیا همچنین تصریح کرد: در صورت پایدار بودن چنین مذاکراتی می‌تواند در ایجاد صلح منطقه‌ای مفید باشد.

راندوگایز یکی از اهداف اتحادیه پارلمانی را جلوگیری از منازعات در راستای امنیت عنوان کرد و یادآور شد: برای چالش‌هایی مانند تروریست باید همواره اتحادیه پارلمانی منازعاتی پیدا کند چرا که این چالش‌ها جهانی هستند و باید راه‌حل‌های جهانی هم برای آن پیدا شود. 

وی بر همین اساس اضافه کرد: قوای مقننه و همچنین بودجه‌هایی در  این راستا می‌تواند نقش ویژه‌ای داشته باشد.

رئیس مجلس تانزانیا ادامه داد: پارلمان ما عضو سازمان‌های بین‌المللی و پارلمانی است و از برنامه‌های حمایتی از فلسطین همواره نقش داشته است. کشور ما همواره از حقوق مردم فلسطین دفاع و حمایت کرده است. 

وی با بیان اینکه صلح را نمی‌توان زوری نگه داشت، گفت: صلح باید از طریق تفاهم نگه داشته شود.

راندوگایز در خاتمه از رهبر معظم انقلاب، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و مردم ایران به خاطر میهمان‌نوازی خوبشان از میهمانان تشکر کرد.
کد مطلب : ۱۱۴۱۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.