۰

منصوریان راضی از دعوت استقلالی‌ها

تاریخ انتشار
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۸
به گزارش عصر تعادل،واکنش منصوریان به دعوت از حدود شش بازیکن به تیم ملی چیست؟ آیا سرمربی استقلال هم به مانند برانکو در مقابل دعوت پرتعداد بازیکنانش و همچنین اردوهای پی‌درپی واکنش نشان خواهد داد؟ پاسخ روشن است. سرمربی استقلال که رابطه بسیار نزدیکی با کی‌روش دارد از این دعوت احساس خوبی خواهد داشت و بعید است که در برابر برگزاری اردوهای پی در پی واکنشی نشان دهد. او حتی در روزهایی که بازیکنان اندکی از استقلال به تیم ملی دعوت می‌شدند بارها در مصاحبه‌هایش از کی‌روش می‌خواست که نگاه ویژه‌ای به استقلالی‌ها داشته باشد. در واقع منصوریان حضور چشمگیر استقلالی‌ها در تیم ملی را یک حسن بزرگ می‌داند و کی‌روش هم با آگاهی از این رویکرد در فهرست جدید بازیکنان بیشتری را به تیم ملی فرامی‌خواند تا هم احیانا با دعوت نشدن از پرسپولیسی‌ها بتواند جا‌های خالی را با استقلالی‌ها پر کند و هم اینکه سکوها را هم داشته باشد. 
 
منصوریان حتی جایی گفته بود که از این استقلال لااقل باید 7 بازیکن به تیم ملی دعوت شوند که باید ببینیم کی‌روش در نهایت چه تصمیمی درباره شیوه دعوت از استقلالی‌ها خواهد گرفت. بازی با التعاون عربستان را هم باید در تصمیم‌گیری‌های سرمربی تیم ملی موثر دانست. بی‌تردید اگر شاگردان منصوریان بتوانند شیوه‌های تاکتیکی خود را دراین بازی مهم اصلاح کنند و حداقل بازنده میدان رقابت با یکی از نماینده‌های عربستان را ترک نکنند و یک امتیاز از این میدان بیرون بیاورند انگیزه‌های کی‌روش برای دعوت بیشتر از استقلالی‌ها بیشتر خواهد شد و بازیکنانی را در اردوی آتی تیم ملی خواهیم دید که خوشحالی عموم استقلالی‌ها را به دنبال خواهد داشت.
کد مطلب : ۱۱۴۸۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.