۰

​قرعه کشی جایزه بزرگ باکو انجام شد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۵
به گزارش عصر تعادل، مسابقات جایزه بزرگ باکو در حالی از امروز جمعه با حضور 183 جودوکار از 31 کشور به میزبانی جمهوری آذربایجان آغاز می شود که تیم ملی کشورمان با 10 جودوکار در پنج وزن در این رقابت ها حضور پیدا کرده اند.
 
در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات در اوزان 100- و 100+ کیلوگرم نماینده ای نداریم.
 
امروز جمعه در نخستین مبارزه ابوالفضل محمودی نماینده وزن 60- کیلوگرم در گروه D دور نخست" یانیس لاو چرچیف" به مصاف نماینده بلغارستات خواهد رفت. حریف محمودی قهرمان سال 2015 اروپا است. نماینده کشورمان در صورت پیروزی باید با برنده برزیل و آذربایجان مبارزه کند.
 
در ادامه مسابقات در وزن 66- کیلوگرم قاسم نوری زاده در گروه B در یک دیدار دشوار به مصاف "توموفومی" از ژاپن خواهد رفت. یک طلا، یک نقره و دو برنز آسیا، هشت مدال رنگارنگ گراند اسلم ها و گرندپری ها در کارنامه این ژاپنی دیده می شود. علیرضا خجسته دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گروه C ابتدا "ووگار شیرنلی" از آذربایجان را پیش رو دارد.
 
اما در دومین روز از این مسابقات مبارزات اوزان 73- و 81- کیلوگرم برگزار خواهد شد. محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم در گروه A دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف "ریکی ناکایا" از ژاپن می رود. نماینده ژاپن مدال نقره المپیک 2012 لندن، دو طلا و یک نقره جهان را در کارنامه دارد. مهدی فتحی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن در گروه C دور نخست استراحت دارد و سپس در یک مبارزه سخت باید با "لاشا شاداتاشویلی" دارنده طلای المپیک 2012 و برنز المپیک 2016 ریو و نفر چهارم رنکنیگ جهانی از گرجستان می رود.
 
سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و سپس به مصاف" افیق صفرلی" از آذربایجان می رود. این آذری 22 ساله قهرمان نوجوانان و نایب قهرمان جوانان اروپاست.
 
روز یکشنبه نیز وحید نوری و حامد رشیدی در وزن 90- کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند. رشیدی در گروه B دور نخست "ادریسف" از قرقیزستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف نماینده اکراین می رود. نوری هم در گروه C دور نخست "تونی میلتیچ" از بوسنی را پیش رو دارد و سپس به مصاف " ممدلی محمداف" از آذربایجان می رود.
کد مطلب : ۱۱۷۳۴۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.