۰

مرگ سه نفر بر اثر نشت گاز

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۶
به گزارش عصر تعادل، نشت گاز در روستای جنگاه تربت جام باعث کشته شدن سه نفر شد.

سازمان آتش‌نشانی تربت جام  اظهار داشت: ساعت 2 نیمه شب امروز مورد عملیاتی آتش‌سوزی در روستای جنگاه به نیروهای آتش‌نشانی شهرستان اعلام شد. 10 دقیقه طول کشید تا نیروها به محل حادثه برسند. عملیات در ساعت 4 صبح به پایان رسید.

یکی از ماموران آتش‌نشانی حاضر در صحنه افزود: خانه مسکونی آتش گرفته خالی از سکنه بوده و ساکنان آن به عتبات عالیات مشرف شده بودند و گویا فردا قصد بازگشت به منزل را داشتند. علت حادثه باز ماندن شیرگاز و پر شدن خانه از گاز و جرقه ترموستات یخچال عنوان شده است.

وی درباره میزان خسارات جانی و مالی این حادثه نیز گفت: سه خانم که در آپارتمان کناری این منزل ساکن بودند در اثر این حادثه کشته شدند. اسامی افراد کشته شده حیات چوپانی مادر و فاطمه و زهرا رمضانی دختران 12 و 15 ساله خانواده در زمان حادثه در منزل خواب بودند.

این مامور آتش‌نشانی افزود: این حادثه خسارات مالی فراوانی مانند خرد شدن شیشه‌های ساختمان‌های روبه‌روی این واحد مسکونی و ویرانی ساختمان محل حادثه و ساختمان همجوار آن را می‌توان ازجمله این خسارت‌ها دانست.

وی  افزود: شدت انفجار به حدی بود که صدای در شهر نیز شنیده شد. یک مصدوم در محل حادثه و دو مصدوم دیگر در بیمارستان فوت کرده‌اند. این حادثه مصدومی نداشته است.
کد مطلب : ۱۲۰۱۳۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.