۰

نسخه جهانی نوکیا 6 وارد بازارهای ایران شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲
به گزارش عصر تعادل، بالاخره انتظار تمام شد و نسخه جهانی Nokia 6 وارد بازارهای کشورمان شد، به علاوه به زودی گوشی های نوکیا با پشتیبانی و گارانتی رسمی نیز عرضه خواهند شد. 
 
 نسخه جهانی نوکیا 6 وارد بازارهای ایران شد
 
 
سال گذشته خبرهای زیادی را در مورد بازگشت نوکیا به بازارهای جهانی گوشی های هوشمند شنیدیم که در صحت آنها تردید بود، تا اینکه بالاخره در دی ماه سال ۹۵ گوشی Nokia 6 رسما رونمایی شد. ابتدا این گوشی صرفا در بازارهای چین عرضه شد اما پس از استقبال بسیار خوب کاربران، کمپانی نوکیا تصمیم گرفت نسخه‌ی جهانی این گوشی را در بازارهای سایر کشورها نیز عرضه کند. در رویداد MWC 2017 نوکیا گوشی‌های Nokia 5, Nokia 3، نسخه جدید Nokia 3310 و مجددا Nokia 6 را معرفی نمود.
 
نسخه جهانی نوکیا 6 وارد بازارهای ایران شد 
 
 
این گوشی در دو مدل عرضه شده است، نسخه ای از این گوشی که در بازارهای چین عرضه شد و دارای ۳ گیگابایت حافظه رم و حافظه ی داخلی ۳۲ گیگابایتی است و نسخه ی دیگر که دارای رنگ مشکی براق همانند آیفون ۷ جت بلک بوده و با حافظه رم ۴ و حافظه ‌داخلی ۶۴ گیگابایتی با قیمتی بالاتر روانه بازار می شود.

به دنبال عرضه نوکیا ۶ در بازارهای جهانی، چند هفته ی قبل تعداد محدودی از نسخه ای که در بازارهای چین عرضه شده بود، وارد کشور گردید و با قیمت بالایی به فروش رسید. البته لازم به ذکر است که کار کردن با نسخه‌ی چینی این گوشی که حافظه ی رم چینی نیز بر روی نصب گردیده برای کاربران ایرانی خسته کننده و سخت بوده تا جایی که حتی خرید آن با قیمتی کمتر نیز ارزشی نخواهد داشت.
 
نسخه جهانی نوکیا 6 وارد بازارهای ایران شد 
 
 
اما در حال حاضر نسخه جهانی نوکیا ۶ با زنگ مشکی براق (Arte Black) و سخت افزاری قدرتمندتر از جمله حافظه ‌داخلی ۶۴ و رم ۴ گیگابایتی وارد بازار ایران شده و با قیمتی معادل یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان و بدون گارانتی به فروش می رسد.

خبر خوب دیگر برای طرفداران نوکیا این است که به زودی گوشی های جدید نوکیا با پشتیبانی و گارانتی رسمی در کشورمان به فروش خواهد رسید.
کد مطلب : ۱۲۳۱۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.