۰

جنجال بر سر تمدید 5 ساله قرارداد برانکو

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶
به گزارش عصر تعادل،تنها خبری که در روزهای گذشته توانسته به نوعی قهرمانی پرسپولیس بعد از 9 سال در لیگ برتر را تحت‌تأثیر خود قرار دهد، موضوع تمدید قرارداد سرمربی موفق این تیم بوده است. خبر پروژه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ٥ساله برانکو موضوعی بود که دقایقی بعد از مسجل‌شدن قهرمانی سرخپوشان در رسانه‌ها بازتابی گسترده داشت و حتی هواداران هم از این ماجرای بی‌سابقه استقبال کردند؛ اما به نظر می‌رسد که در باشگاه پرسپولیس هم اختلاف‌نظرهای زیادی درباره آینده برانکو وجود دارد.

توضیح مدیرعامل

اهمیت پروژه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد ٥ساله با برانکو ایوانکوویچ به قدری سروصدا کرد که علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه هم یکشنبه شب در گفت‌وگوی ویژه خبری در رسانه‌ ملی مجبور شد توضیحاتی درجهت شفاف‌سازی ارایه بدهد و بگوید: «اینطور نیست که تمدید قرارداد ٥ساله انجام شده باشد و رسانه‌ها عجولانه عمل کردند. هر واحد، سازمان و... باید دورنمایی داشته باشد و برنامه‌ریزی کند که ما هم ابتدا با آقای برانکو قرارداد دو، سه‌ساله داشتیم اما حالا ٥ساله را تعریف کردیم که می‌خواهیم محوریت را با ایشان شکل دهیم».

برانکو: پیشنهادهای دیگری هم دارم

براساس توضیح طاهری به خوبی مشخص است که پرسپولیسی‌ها برنامه دارند. مقدمات حضور بلندمدت برانکو در تیم‌شان را فراهم کنند اما نکته اینجاست که فعلا همه چیز درحد مذاکره بوده و هیچ چیزی نهایی نشده است. تازه‌ترین مصاحبه برانکو ایوانکوویچ هم به خوبی جزییات این مسأله را برای همه روشن می‌کند. مرد کروات گفته است: «از الان نمی‌توانم درباره تمدید قرارداد صحبت کنم. بگذارید ببینیم اوضاع چطور پیش خواهد رفت. مذاکراتی با باشگاه صورت گرفته است. باشگاه به فکر برنامه ٥ساله است و به ٥‌سال آینده فکر می‌کند. من پیشنهادهای دیگری هم دارم ولی منتظر می‌مانم».

مصاحبه عجیب رئیس هیأت مدیره

یکی از مشکلات بزرگی که پیش‌روی باشگاه پرسپولیس قرار دارد، بحث بازنشستگی و احتمال جدایی علی‌اکبر طاهری از  رأس باشگاه درپایان فصل است. با این حال، صحبت‌‌های جعفر کاشانی پیشکسوت و رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس هم نشان می‌دهد که انگار در هیأت‌مدیره باشگاه اعضا بر سر موضوع تمدید قرارداد برانکو اتفاق‌‌نظر ندارند. کاشانی دیروز درمصاحبه‌ای گفته است: «برانکو فعلا با ما یک‌سال دیگر قرارداد دارد. البته وقتی شما به کلاس بالاتر می‌روید، باید دبیر خود را عوض کنید!» حال باید دید واکنش طاهری و برانکو به این مصاحبه چه خواهد بود. آیا قرارداد مرد کروات برای ٥‌سال دیگر در نهایت تمدید خواهد شد یا خیر...
کد مطلب : ۱۲۳۲۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.