۰

راکیتیچ: پیکه پیشنهاد داد پنالتی را ماسکرانو بزند

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱
به گزارش عصر تعادل، خاویر ماسکرانو پس از ۷ سال حضور در ترکیب بارسلونا بالاخره موفق شد برای این تیم گلزنی کند.
 
 در دیداری که بارسا با حساب ۷-۱ مقابل اوساسونا به برتری رسید ایوان راکیتیچ ضربه پنالتی را به خاویر ماسکرانو سپرد تا این بازیکن از روی نقطه پنالتی برای بارسا گلزنی کند. با این حال ایوان راکیتیچ اعلام کرد این پیشنهاد را پیکه به او داده بوده است:
 
من می خواستم پشت این ضربه بایستم اما پیکه به من پیشنهاد داد تا ماسکرانو این ضربه را بزند، من هم باید به حرف رئیس آینده بارسا گوش می کردم و احساس می کنم این ایده فوق العاده ای بود.
 
بارسا شانه به شانه رئال مادرید در مسیر قهرمانی پیش می رود با این وجود بازی عقب افتاده رئال مادرید ممکن است شرایط بارسا را دشوار کند با این وجود راکیتیچ در خصوص ادامه لیگ گفت:
 
باید روی بازی های خودمان تمرکز کنیم و به نتایج رئال مادرید توجهی نشان ندهیم. باید همه دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم و ایمان داشته باشیم که دیدارهای دشوار آن ها می تواند به سود ما به پایان برسد. باید همه دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
بارسا هفته آینده باید در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول به میدان برود، راکیتیچ در ادامه در خصوص این دیدار گفت:
 
همه دیدارها سخت خواهند بود. همه تیم ها می خواهند در بهترین رتبه ای که می توانند فصل را به پایان ببرند بنابراین با این تفاسیر دیدار آسانی در پیش نخواهیم داشت. مطمئنا آن ها برای پیروزی به میدان خواهند آمد اما سعی می کنیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم تا به پیروزی دست یابیم.
کد مطلب : ۱۲۵۰۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.