۰

مشکل اصلی گلزنی MSN در این فصل چیست؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
به گزارش عصر تعادل، لوییس سوارس، لیونل مسی و نیمار سومین فصل پیاپی است که به رکورد ۱۰۰ گل در یک فصل نزدیک می‌شوند. MSN تاکنون ۹۸ گل به ثمر رسانده اما نسبت به فصل‌های گذشته در این مدت کمتر گلزنی کرده است.

البته سه مهاجم آبی‌اناری‌ها هنوز به رکورد ۱۲۲ گل فصل نخست و ۱۳۱ گل سال گذشته نرسیدند. نیمار تنها ۱۵.۳ درصد گل‌های MSN را در این سال به ثمر رسانده است. کاهش آمار گلزنی نیمار در این فصل در دیر رسیدن رکورد MSN، در سال‌های گذشته نقش اساسی داشته است.

سه مهاجم بارسا فصل گذشته (۱۶ – ۲۰۱۵ ) هر ۱۰۲.۵ ‌دقیقه، یک گل به ثمر می‌رساندند و آمار خود را نسبت به فصل ۱۵ – ۲۰۱۴ (۱۰۴.۰۱ یک گل در هر ‌دقیقه) بهتر کردند. در این فصل به ۱۱۹.۸۶ گل در هر ‌دقیقه رسیده است. دلیل این اتفاق، نیمار است که به طرز قابل توجهی آمار گلزنی‌اش ضعیف شده است. او دو فصل پیش ۳۹ گل (هر ۱۰۵.۰۷ ‌دقیقه برای گل) به ثمر رساند و اکنون این آمار به ۲۴۰.۸ ‌دقیقه برای هر گل رسیده است.

مسی امسال منجی MSN بوده است. او بهترین آمار گلزنی‌اش را در سه فصل اخیر به ثبت رسانده است. مهاجم آرژانتینی هر ۸۳.۵۱ ‌دقیقه یک بار گلزنی می‌کند که در فصل گذشته ۱۰۳.۱۴ بود. ستاره بارسلونا ریتم گلزنی‌اش را حفظ کرد و نسبت به سال گذشته هشت گل بیشتر به ثمر رساند و ۹ بار بیشتر از دو فصل پیش گلزنی کرد.

از طرفی سوارس نتوانست آمار گلزنی‌اش را در فصل گذشته حفظ کند. او فصل ۱۵ – ۲۰۱۴ تنها ۲۵ گل به ثمر رساند (به خاطر محرومیت از ۲۵ اکتبر توانست برای بارسلونا بازی کند) اما فصل گذشته ۵۹ بار برای بارسا گلزنی کرد. دارنده کفش طلا اکنون ۳۴ گل به ثمر رسانده است.

آمار گلزنی MSN نسبت به فصل‌های ضعیف‌تر شده است و برای به ثمر رساندن هر گل، ۱۷ ‌دقیقه بیشتر از سال‌های پیش زمان صرف می‌کنند. همین موضوع در از دست رفتن جام‌ها موثر خواهد بود. سه مهاجم بارسلونا در فصل نخست دو جام را فتح کردند اما امسال از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. با این حال آنها فرصت قهرمانی در لالیگا و کوپا دل ری را دارند.
کد مطلب : ۱۲۶۰۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.