۰

عرضه قرآن‌های بدون مجوز نشر در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
به گزارش عصر تعادل،معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن با اشاره به تخلف ۱۰ ناشر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب از عرضه قرآن‌های بدون مجوز نشر در این نمایشگاه خبر داد.
 
 
احمد زرنگار معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن با اشاره به بررسی تیم کارشناسی این معاونت از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار داشت: در روزهای اخیر تیم کارشناسی سازمان دارالقرآن از سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید و قرآن‌های عرضه شده در این نمایشگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی با بیان اینکه ما هر سال در نمایشگاه‌ کتاب به قرآن‌های عرضه‌ شده نظارت می‌کنیم، گفت: امسال پس از بازدید و نظارت تیم کارشناسی از 40 غرفه عرضه قرآن در نمایشگاه بین‌المللی کتاب متوجه تخلف 10 ناشر قرآنی شدیم که با بررسی‌های انجام شده 9 ناشر برای نخستین‌بار و یکی از آن‌ها برای دومین بار دچار تخلف شده بودند.

زرنگار درباره تخلف‌های صورت گرفته خاطر نشان کرد: این ناشران مجوز چاپ قرآن را داشتند اما برخی به دلیل عدم آگاهی و برخی دیگر به دلیل کاستی‌های موجود در بدنه انتشارات، مجوز نشر اخذ نکرده بودند و همین امر موجب شده بود که ما به آن‌ها به عنوان ناشران متخلف تذکر دهیم.

معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن از بررسی مجدد قرآن‌های عرضه شده در نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: در صورت تکرار تخلف با ناشران به صورت جدی‌تری برخورد می‌کنیم و اسامی آن‌ها را منتشر خواهیم کرد.
کد مطلب : ۱۲۷۳۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.