۰

دستیاران جدید کی روش در تیم ملی

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۶
به گزارش عصرتعادل، کی روش دیگر هیچ دستیار ایرانی در تیم ملی ندارد. او که هر کدام از دستیارانش را به بهانه ای کنار گذاشت، حالا به هموطنان خودش کار می کند. البته این را هم نباید نادیده گرفت که او یکی، دو نفر از دستیاران پرتغالی اش را هم از کار برکنار کرد اما جایگزین آنها را خیلی زود مشخص کرد تا خلالی در روند صعود ایران به جام جهانی ایجاد شود.

اما نکته ای درباره دستیاران جدید کی روش در تیم ملی است. دستیارانی که اطلاعات خیلی زیادی از آنها در دست نیست و خود کی روش هم در این مورد اطلاعاتی به رسانه ها نمی دهد، اما باید گفت که میکاییل و میگل سوژه این روزهای بازیکنان تیم ملی هستند و هر فرصتی که گیر می آورند درباره این دو دستیار کی روش حرف می زنند. اردوی تیم ملی مدتی است که به صورت غیررسمی آغاز شده است و چند بازیکن در آن حضور دارند.

میکاییل؛ جوان 22 ساله پرتغالی

میکاییل یکی از دستیاران کی روش است که 22 سال دارد. او فیزیوتراپ است و برای بازیکنان خیلی جالب است که میکاییل چطور در این سن درس خوانده و می تواند در تیم ملی فوتبال یک کشور فعالیت کند. آنها به هم می گویند: «مگر می شود در این سن و سال به این جا رسید و در تیم ملی مربیگری کرد؟ نکند او با کی روش رابطه فامیلی دارد؟» جالب اینجاست که بازیکنان هر روز در این مورد بحث می کنند و تقریبا یکی از سوژه هایشان در حین تمرین است.

میگل؛ گیتاریستی که حالا مربی ایران است

اسمش میگل است و بازیکنان در چند روز اخیر حسابی صفحه فیس بوک او را زیر و رو کرده اند. سن و سال او هم زیاد نیست اما برای بازیکنان خیلی جالب است که او غیر از فوتبال فعالیت های دیگری هم می کند. میگل به صورت حرفه ای گیتار می زند، شناگر خوبی است و مربی دو و میدانی هم بوده است!

نکته ای که وجود دارد این است که او در تیم کی روش نقش یک آنالیزور را بازی می کند و کی روش این مسئولیت مهم را به او سپرده است. میگل عضوی از باشگاه اسپورتینگ لیسبون هم بوده است. بازیکنان از عکس های او اسکرین شات می گیرند و برای یکدیگر ارسال می کنند.
 
برای آنها خیلی جالب است که فردی با این همه استعداد و فعالیت چطور فرصت می کند همه این کارها را با هم انجام بدهد. در تیم کی روش که روزی خانبان، مارکار آقاجانیان و جواد نکونام دستیارهای او بودند، حالا استخدام چنین مربیانی با این ویژگی ها تعجب آور است. دستیارانی که نه عکس هایشان در رسانه ها منتشر می شود و نه کی روش اجازه می دهد تا اطلاعات زیادی از آنها درز پیدا کند.

راننده پرتغالی، به زودی در تیم ملی!

پس از تغییرات گسترده در کادر فنی تیم ملی خبر دیگری در راه است. اینکه کارلوس کی روش تصمیم گرفته راننده اش را هم تغییر بدهد. براساس اخبار رسیده، کی روش از سفارت پرتغال در ایران درخواست کرده تا برای او راننده ای در اختیار بگیرند تا او رفت و آمدهایش را با این راننده انجام بدهد.
 
حصاری که او دور خودش کشیده هر روز تنگ تر و تنگ تر می شود و تیم ملی ایران رفته رفته دارد کاملا پرتغالی می شود. البته اگر در نهایت همه این تغییرات به نفع ایران تمام شود هیچ مشکلی وجود ندارد و هدف فدراسیون فوتبال و مردم هم همین است که تیم ملی موفق باشد و به جام جهانی صعود کند.
کد مطلب : ۱۲۸۴۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.