۰

7 نکته برای امیدواری پرسپولیسی‌ها به پیروزی

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۳
به گزارش عصر تعادل، اگر‌چه پرسپولیسی ها فردا از حمایت هوادارانشان محروم هستند اما جای ناامیدی نیست و در جدال با تیم قطری، کفه ترازو بازهم به نصف قهرمان لیگ ایران سنگینی می کند و امیدهای زیادی برایشان وجود دارد.

۱. پرسپولیس در این فصل ۵ بار کامیابی نیا را به دلایل مختلف در ترکیب نداشته و در اکثر بازی ها پیروز از میدان خارج شده. آن ها سپاهان را یک بار با نوراللهی و یک بار با ربیع خواه مغلوب کرده اند و در مقابل نفت تهران نیز با شهاب کرمی، پیروزی شیرینی به دست آورده اند. البته برد ۴-۲ مقابل استقلال در روزی که کامیابی نیا محروم بود، دلپذیرترین پیروزی برای هواداران پرسپولیس محسوب می شود.

۲. در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ۸ بار با حریفان قطری روبرو شده و سه بار در بازی رفت بر حریف چیره گشته است. آن ها دو بار الغرافه را در بازی رفت برده اند، یک بار لخویا و تنها در یک بازی با نتیجه ۳-۱ مغلوب الریان شده اند. حال آن ها امیدوارند بار دیگر در بازی رفت برنده شوند.

۳. دو فصل قبل نیز پرسپولیس و لخویا البته در مرحله گروه باهم روبرو شدند و قرمزهای پایتخت در ورزشگاه آزادی با سه گل، حریف پرستاره قطری را در هم کوبیدند. در بازی دو سال پیش نیز هوادار زیادی در ورزشگاه حضور نداشت و از آن مهم تر، پرسپولیس تیم منسجمی نبود و در میانه جدول رده بندی لیگ قرار داشت.

۴. شاگردان برانکو ایوانکوویچ این فصل سه بار در تبریز شرایطی را تجربه کرده اند که هوادار زیادی نداشته و فشار طرفداران تیم رقیب نیز روی آن ها بوده است اما آن ها ۷ امتیاز از این سه بازی به دست آورده و فصل پیش نیز با پیروزی مقابل تراکتور رکورد چندین ساله را شکسته اند!

۵. پرسپولیسی ها در این بازی تمام بازیکنان هجومی را در اختیار دارند و باید امیدوار باشند تا شش بازیکن هجومی شان آماده ترین روز خود را داشته باشند. آن ها در حضور کامل بازیکنان هجومی پیروزی های مهمی چون برد ۳-۰ مقابل تراکتور و ۴-۲ مقابل الوحده را تجربه کرده اند.

۶. سرخپوشان تهرانی این فصل هیچگاه در ورزشگاه آزادی نباخته آمد. البته عامل شکست ناپذیری در آزادی به عقیده بسیاری حضور هواداران می‌باشد اما باید گفت، عادت به چمن ورزشگاه خانگی، نداشتن خستگی سفر و... از دیگر امتیازات بازی های خانگی است که پرسپولیسی ها امیدوار به استفاده کامل از آن هستند.

۷. تیم قهرمان ایران، در جدال خارج از خانه با حریفان قطری همیشه عملکرد مساوی یا بهتری داشته. آن ها در بازی با الهلال و الریان توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت گل بیشتری نیز ساختند اما موفق به پیروزی نشدند ولی در بازی با الوحده در امارات، موفق به کسب سه امتیاز کامل شدند. این عملکرد خوب در حالی به ثبت رسید که پرسپولیسی ها حمایت هوادارانشان را نداشتند.

بنابراین می‌توان گفت عملکرد تیم برانکو اگر‌چه با حضور هواداران بهتر می شود اما وابسته به آن ها نیست و بدون حضور آن ها و کمال کامیابی نیا نیز می توانند پیروز شوند.
کد مطلب : ۱۲۸۶۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.