۰

سرمربی کره‌جنوبی در آستانه برکناری

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
به گزارش عصر تعادل، تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی دیشب (سه‌شنبه) در دوحه قطر به مصاف عنابی‌ها رفت و ۳ بر ۲ شکست خورد تا کارش برای صعود به جام جهانی سخت شود.

رسانه‌های کره‌ای اکنون از بر کناری قریب الوقوع اولی اشتلیکه سخن به میان آورده‌اند. گفته می‌شود که این مربی آلمانی قرار است ظرف چند روز آینده از سمت خود برکنار شود.

همچنین خبرگزاری معتبر کره‌ای اضافه کرد حتی در صورتی که کره به صورت مستقیم به جام جهانی، راه یابد، این مربی آلمانی از سمت خود برکنار می‌شود و نظر فدراسیون فوتبال کره اخراج این مربی است.

اولی اشتلیکه بعد از شکست  سخت تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی برابر قطر درباره برکناری خود گفت: من نمی‌دانم سرمربی کره باقی می‌مانم یا خیر. وظیفه من نیست که در این باره تصمیم‌گیری کنم. به محض این که به کره برسیم با سران فدراسیون فوتبال جلسه‌ای را خواهیم داشت و درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد. ما برای بازی با قطر خیلی تلاش کردیم و برنامه‌ریزی خوبی داشتیم اما متاسفیم که نتیجه‌ لازم را کسب نکردیم. مصدومیت زود هنگام سون هیونگ مین باعث شد خیلی زود کار برای ما سخت شود و این یکی از بدشانسی‌های بزرگ ما در این بازی بود. با این حال من نمی‌خواهم به دنبال عذر و بهانه بگردم.

این مربی آلمانی در سال ۲۰۱۴ هدایت کره را بر عهده گرفت و توانست کره را به نایب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برساند.

کره جنوبی اکنون باید در بازی بعدی در خانه به مصاف تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران برود و سپس در تاشکند بازی حساسی با ازبکستان خواهد داشت. در این بین قطر هم در کنار سوریه، کور سوی امیدی برای صعود از گروه دارد. همچنین چین هم روی کاغذ هم‌چنان شانس کسب رده سوم گروه و حضور در پلی‌آف را دارد.

با شکستی که  کره‌جنوبی مقابل قطر متحمل شد، صدرنشینی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران مسجل شد.
کد مطلب : ۱۳۰۱۵۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.