۰

خط و نشان «مایکروسافت» برای «سونی»

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
به گزارش عصر تعادل ،وب سایت نقدستان - شهروز چرکچی: فیل اسپنسر سرپرست بخش ایکس باکس مایکروسافت مدعی شده توان ایکس باکس وان ایکس به مراتب بالاتر از پلی استیشن 4 پرو است و کنسول سونی در لیست رقبای محصول تازه معرفی شده ردموندی‌ها قرار نمی‌گیرد.
 
 خط و نشان مایکروسافت برای سونی: پلی استیشن 4 پرو توانایی رقابت با ایکس باکس وان ایکس را ندارد!

همان‌طور که می‌دانید شرکت مایکروسافت بالاخره از محصول جدید خود که تا پیش از این با عنوان Project Scorpio شناخته می‌شد در E3 2017 رونمایی کرد. این محصول که ایکس باکس وان ایکس نام دارد، قوی‌ترین ایکس‌باکسی است که مایکروسافت تا کنون به مرحله تولید رسانده است. ردموندی‌ها مدعی هستند Xbox One X قدرتمندترین کنسول موجود در جهان هم هست. ایکس باکس وان ایکس امکان اجرای بازی‌های 4K را دارد که البته این گزینه در پلی استیشن 4 پرو سونی هم دیده می‌شود. با وجود این، مایکروسافت مدعی شده کنسول سونی را در حد و اندازه‌های رقابت با ایکس باکس وان ایکس نمی‌بیند.

فیل اسپنسر سرپرست بخش ایکس‌باکس مایکروسافت در مصاحبه با وب‌سایت Eurogamer مدعی شده پلی استیشن 4 پرو را باید در زمره رقبای ایکس باکس وان اس به حساب آورد و این محصول نمی‌تواند در لیست رقبای ایکس باکس وان ایکس قرارگیرد.

اسپنسر که از لفظ True 4K Console برای ایکس باکس وان ایکس استفاده کرده مدعی است عملکرد پردازنده گرافیکی، میزان و همچنین سرعت رم ایکس باکس وان ایکس به مراتب بالاتر از دیگر کنسول‌های حاضر در بازار است.

کنسول جدید مایکروسافت از تاریخ هفتم نوامبر به بازار عرضه خواهد شد. قیمت ایکس باکس وان ایکس، 499 دلار اعلام شده است.
کد مطلب : ۱۳۰۱۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.