۰

رمز موفقیت سرمربی آلمان از دید کلینزمان

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
به گزارش عصر تعادل، یورگن کلینزمان که در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ سکان هدایت تیم کشورش را برعهده داشت، نسبت به یواخیم لو،‌دستیار سابق خود و سرمربی ۱۱ سال گذشته ژرمن‌ها، برداشت خوبی دارد.

کلینزی در مصاحبه‌ای که با اشپورت‌بیلد انجام داده به نکات خوبی در مورد دوست و همکارش اشاره کرده است.

در این مصاحبه وی که خود در سال ۲۰۰۴ «لو» را به تیم ملی آورد، به تعریف از دوستش پرداخته است.

وی گفت:یوگی خودش را جوان حفظ کرده است.او انعطاف جوانی را همچنان دارد.او مثل گذشته همچنان ورودی خیلی خوبی به جمع بازیکنانی دارد که جزو نسل جوان محسوب می‌شوند.

به نظر مربی سابق آلمان‌ها، مسئول فنی کنونی با داشتن شادابی جوانی و همچنین توجه کامل و گسترده به بازیکنان و پدیده‌های جوان، تیمش را در بالاترین سطح فوتبال جهان حفظ کرده است.

*بازنشستگی با تیم ملی

مهاجم و کاپیتان سال‌های دور تیم آلمان در بخش دیگری از این مصاحبه از ادامه فعالیت «یوگی» در تیم ژرمن‌ها سخن گفته است:خیلی خوب می‌شود اگر یواخیم لو با تیم ملی بازنشسته شود.با توجه به سال‌ها کار در رده تیم ملی آلمان ،به سختی می‌توانم تصور کنم در باشگاهی مربیگری کند.او کاملا با تیم ملی جور است.

*آلمان تنها مدعی جام جهانی نیست

اما در مورد بخت قهرمانی مجدد ژرمن‌ها در جام جهانی، کلینزمن تصور می‌کند تیم کشورش تنها مدعی این رقابت‌ها نیست.

وی عنوان کرد:خیلی سخت است که بتوانی یکبار دیگر قهرمان جهان شوی.این که بتوانی همان عطش و عزم و اراده را برای جام جهانی بعدی تکمیل کنی.حتی در شرایطی که خون تازه‌ای با ورود چند بازیکن جدید به تیم وارد کنید.
کد مطلب : ۱۳۲۰۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.