۰

پرواز 250 خلبان در دومین جشنواره کشوری ورزش های پروازی در ساوه

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
به گزارش عصر تعادل، حاتمی مسئول سایت پروازی براق ناجا گفت: دومین جشنواره ورزش‌های پروازی در سایت پروازی بهاران واقع در روستای کله دشت شهر غرق آباد با حضور خلبانان و علاقمندان به این ورزش از سراسر کشور طی مدت سه روز از 13 لغایت 15 مهرماه برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج ورزش‌های پروازی و معرفی پتانسیل‌های این منطقه پروازی به عنوان یک منطقه با مزیت بالا و زیرساخت لازم برای انجام این ورزش عنوان کرد.
مسئول سایت پروازی براق ناجا گفت: پتانسیل اجرای ورزش‌های هوایی در منطقه غرق آباد بسیار عالی است و بنا بر تصمیمی که یگان ویژه ناجا اتخاد کرده است پرواز در شعاع 130 کیلومتری پایتخت ممنوع است و انتخاب این منطقه با دستور فرماندهی یگان ویژه امداد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.
حاتمی با اشاره به تأمین امکانات لازم به صورت مشارکتی از سوی یگان ویژه ناجا و مسئولین شهر غرق آباد در این سایت پروازی اظهارکرد: در آینده نزدیک با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده برنامه تمرین تیم ملی ورزش‌های پروازی در این منطقه به دلیل پتانسیل مطلوب انجام خواهد شد.
وی گفت: سایت پروازی بهاران جزو چند سایت برتر کشور است. مرکزیت آن در کشور مزیت بالایی برای برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها از سراسر کشور است و علاقمندان می‌توانند به راحتی در این مرکز حضور یابند.
وی در ادامه از برگزاری دوره آموزش خلبانی پاراگلایدر، پاراموتور و سقوط آزاد در سایت پروازی بهاران غرق آباد با هماهنگی یگان ویژه ناجا و باشگاه پروازی بهاران خبر داد و گفت: علاقمندان برای حضور در جشنواره‌ها و مسابقات آموزش داده می شوند.
کد مطلب : ۱۳۲۵۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.