۰

زیدان: رئال از نظر ذهنی مشکل ندارد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۷
به گزارش عصر تعادل، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان، تاکید کرد از چالش هایی که با رئال در پیش دارد، استقبال می کند.
 
 رئالی ها که این هفته شکست غیرمنتظره ای را مقابل خیرونا متحمل شدند، در صورت پیروزی مقابل تاتنهام در ومبلی، به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود خواهند کرد. زیدان تاکید کرد که شکست اخیر، روی عملکرد تیمش تاثیر منفی نخواهد گذاشت.
 
او به خبرنگاران گفت:" ما در فرم خوبی هستیم. شاید آنهایی که درون تیم نیستند، بعد از این باخت فکر کنند تیم از نظر ذهنی ضعیف است اما اصلا اینطور نیست. ما شرایط خوبی داریم و به بازی پیش رو فکر می کنیم.
 
ما در چند روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم تا در یک ورزشگاه فوق العاده، فوتبال بازی کنیم. فکر نمی کنم شکست مقابل خیرونا، بدترین بازی فصل ما بود. فوتبال همین است. همانطور که همه می دانیم، شکست ناامید کننده است اما ما نمی توانیم به آن فکر کنیم. این اتفاق افتاده و ما باید کاری را که می دانیم، انجام بدهیم؛ به پیش برویم و فوتبال بازی کنیم. چیزی درون ذهن ما تغییر نکرده یا در نگرش ما؛ بنابراین ما تمام تلاش مان را می کنیم تا به پیروزی برسیم.
 
من هنوز همان شور همیشگی را دارم. مهمترین چیز این است که سخت کار کنیم. بعد از شکست، هرگز دوست ندارید بار دیگر ببازید اما من این چالش را دوست دارم. ما فردا یک دیدار خوب داریم و باید تلاش کنیم تا به مسیر پیروزی برگردیم.
 
چیزی که ما می خواهیم این است که برگردیم و بار دیگر پیروز شویم. زندگی همین است. باید به روش های تان اعتماد داشته باشید و قوی تر برگردید."
کد مطلب : ۱۳۵۱۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.