۰
رئیس سازمان فناوری اطلاعات در گرگان:

نسخه موبایلی «دولت همراه» راه اندازی می شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۷
به گزارش عصر تعادل، نصرالله جهانگرد شامگاه سه شنبه در هفتمین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیکی استان گلستان، اظهار کرد: زیرساخت شبکه‌ای و مبادله‌ای دولت الکترونیک در کشور آماده شده و در ایتان‌ها هم با فاصله اتفاق می‌افتد.
وی افزود: ظرفیت بسیار خوبی در استان‌ها فراهم شده و بسیاری از پروژه‌ها را می‌توان در استان به صورت پایلوت اجرا کرد زیرا با مدیریت متمرکز زودتر به نتیجه خواهیم رسید.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: استان گلستان آورده خوبی در زیرساخت داده‌ای دارد و سوئیچ دیتای استانی را در اولویت خواهیم گذاست تا مرحله بعدی را اعلام کنیم.
جهانگرد تصریح کرد: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مرکز توانمندی در گلستان در نظر گرفته‌ایم و ظرفیت سازی‌های داخل استان هم بسیار مهم است.
وی ادامه داد: بدون نظام پرداخت الکترونیکی نمی‌توان به شفاف سازی رسید و در اندازه‌های ملی شتاب بیستری به این کار خواهیم داد و امیدواریم در استان‌ها هم این اتفاق رخ دهد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مدیران اجرایی باید در مقابل گره‌ها به دنبال راهکار باشند، گفت: ما برای حفظ امنیت ملی خود، مسائل مالی، احراز هویت و اطلاعات مکان محور را نباید در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم.
وی تصریح کرد: دولت و مجلس ۶ هزار میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در شهرها و روستای زیر ۱۰ هزار نفر در نظر گرفته و استات‌ها برای جذب آن تلاش کنند.
کد مطلب : ۱۳۶۷۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.