۰

انعقاد 5 قرارداد پژوهشی و رونمایی از نرم‌افزار PLT در نمایشگاه پژوهش

تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷
به گزارش عصر تعادل، باقر پورقاسم گفت‌: ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نرم افزار تخصصی نمودار نگار تولید ( PLT )با حمایت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی طراحی و پیاده سازی شده است.
وی با تشریح برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان افزود: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نمایشگاه با برپایی غرفه اختصاصی، توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی خود را به پژوهشگران، دانشجویان و بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.
رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تصریح کرد: این شرکت در سومین روز برپایی این نمایشگاه در 11 آذرماه، 5 قرارداد پژوهشی در زمینه‌های مختلف با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان امضا می‌کند.
پورقاسم عنوان کرد: ارائه دستاوردهای پژوهشی توسط کارشناسان پژوهش و فناوری، نشست هم‌اندیشی در خصوص چالش‌های 6 پروژه پژوهشی توسعه میادین نفتی و پاسخگویی مسئولان پژوهش و فناوری به بازدیدکنندگان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در غرفه شرکت مناطق نفتخیز جنوب در این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و با هدف تشویق و ایجاد انگیزه در دانش آموزان، روز یکشنبه 12 آذرماه از دانش آموزان پژوهشگر مدارس مناطق شرکتی واقع در شهرک نفت و نیوسایت تجلیل خواهد شد.
به گزارش ایسنا، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان از نهم تا دوازدهم آذرماه 1396 در نوبت صبح از ساعت 9 تا 12 و نوبت بعدازظهر از ساعت 16 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی اهواز پذیرای علاقمندان است.
کد مطلب : ۱۳۷۲۹۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.