۰

حمله یک گروه تروریستی به گروه خبری پرس‌تی‌وی در سوریه

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
حمله یک گروه تروریستی به گروه خبری پرس‌تی‌وی در سوریه
بر اساس اعلام شبکه پرس تی‌وی، حمله به گروه خبری پرس تی وی در غوطه شرقی در حالی اتفاق افتاد که «محمد علی» خبرنگار این شبکه و تیم همراه او عصر روز گذشته 20 اسفند ماه در حال تهیه گزارش از آخرین تحولات منطقه بودند که هدف آتشباری خمپاره قرار گرفتند و گلوله خمپاره در نزدیکی آن‌ها منفجر شد. طی این حمله، صدمه ای متوجه هیچ یک از اعضای تیم خبری شبکه تلویزیونی پرس تی وی نشد.
این حمله گروه تروریستی تکفیری «جبهه فتح الشام» که با نام «جبهه النصره» نیز شناخته می شود، کشته شدن چهار غیرنظامی و مجروح شدن 11 نفر را به دنبال داشت.
این چندمین بار است که خبرنگاران شبکه پرس تی وی در جریان پوشش اخبار سوریه مورد حمله گروه های تروریستی قرار می گیرند که جدیدترین آنها پیش از حادثه روز گذشته، به 20 بهمن امسال برمی گردد که تیم رسانه ای پرس تی وی در شهر راجو واقع در منطقه «عفرین» سوریه و در نزدیکی مرز ترکیه، هدف حمله هوایی ارتش ترکیه قرار گرفت و در اثر این حملات، اعضای گروه، مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
غوطه شرقی منطقه ای محاصره شده در حومه شهر دمشق است که جمعیتی حدود 400 هزار نفر را در خود جای داده و در طی هفته ها و ماه‌های اخیر، شاهد حملات زیادی از سوی گروه‌های تروریستی تکفیری علیه مردم بی‌گناه خود بوده است.
کد مطلب : ۱۳۷۶۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.