۰

شب شوم کاتالونیا در لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
شب شوم کاتالونیا در لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش خبرگزاری عصر تعادل؛ بعد از شکست سنگین رم در نیوکمپ برابر بارسلونا، کمتر هوادار رمی باور داشت تیم شان دست به معجزه بزند. آنها که خودشان هم بعد از بازی رفت درگیر یک اتفاق عجیب در ایران شدند و حتی برای احترام به هواداران ایرانی‌شان، توئیتر فارسی راه انداختند، امشب توانستند بارسا را با سه گل ببرند و بارسلونا را حذف کنند و از یاد ببرند که سانسور لوگوی تیم‌شان توسط تلویزیون ایران، چه جنجال هایی به همراه داشت.
برای رم ادین ژکوی بوسنیایی که ایران را از جام جهانی 2014 حذف کرد، ده روسی از روی نقطه پنالتی و بازیکن یونانی‌شان گلزنی کردند و این سه گل کافی بود برای رمی ها تا  به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و جشنی بزرگ بگیرند. جالب بود که بعد از گل دوم رم، توئیتر فارسی‌شان به سبک تشویق ایرانی، توئیت کرده بود بزن یکی دیگه و خیلی زود این گل را هم زدند تا یاران والورده شبی تلخ را تجربه کنند.
اما این تنها تیم محبوب کاتالان نبود که شبی تلخ را گذراند و قهرمان مبارز آزادی‌خواه‌شان هم در منچستر نقره داغ شد. منچسترسیتی که دربازی رفت سه گل از لیورپول کلوب و محمد صلاح خورده بود، این بار در یک نیمه توفانی باید غیر از گل ژسوس، گل های بیشتری می زدند. داور اسپانیایی که انگار خیلی از روبان سیاسی که گواردیولا برای حمایت از آزادی کاتالان زده بود، خوشش نمی آمد با سوت هایش حسابی کفر پپ را در نیمه اول در آورد و بعد هم مربی اسپانیایی را برای اعتراضاتش اخراج کرد و فرستاد روی سکوها.
نبود پپ کنار زمین در نیمه دوم ورق را برگرداند و لیورپول روی دو ضدحمله توسط محمد صلاح و فلمینیو به دو گل رسید، بازی را برد و با اقتدار از این مرحله بازی های لیگ قهرمانان هم صعود کرد.
کد مطلب : ۱۳۷۸۵۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.