۰

انگلیس مهیای جنگ سایبری با روسیه می‎شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۰
انگلیس مهیای جنگ سایبری با روسیه می‎شود
 «ساندی تایمز» به نقل از یک منبع آگاه از آمادگی سرویس جاسوسی انگلیس برای مقابله با هکرهایی خبر داد که به ادعای لندن از جانب روسیه حمایت می‌شوند و قصدشان این است که برای انتقام‌جویی از بابت ماجرای «اسکریپال»، اطلاعات محرمانه سیاستمداران و شهروندان عالیرتبه انگلیسی را افشا کنند!

گفتنی است سرگئی سکریپال جاسوس ۲ جانبه روسی-انگلیسی است که چندی پیش به همراه دخترش در یکی از فروشگاه‌های لندن با گاز اعصابی که ادعا می‌شود ساخت روسیه است، مسموم و راهی بیمارستان شدند.

ازسوی‌دیگر، ادعا می‌شود که روسیه درحال تدارک حمله سایبری به زیرساخت‌های انگلیس است و در مقابل، لندن هم خود را آماده حمله متقابل می‌کند.

گفتنی است رابطه انگلیس-روسیه از بعد از ماجرای اسکریپال، رو به وخامت گذاشته حال‌آنکه مشارکت انگلیس در حمله دیروز شنبه به مواضع دولت سوریه که با همکاری واشنگتن و پاریس انجام شد، بیش‌ازپیش بر وخامت اوضاع می‌افزاید.

پنجشنبه گذشته نیز، یکی از سرویس‌های جاسوسی انگلیس مدعی شده بود که به تلاش برای عیان کردن آنچه به‌زعم آنها رفتارهای غیرقابل‌پذیرش روسیه در حوزه سایبری است، ادامه می‌دهد.
کد مطلب : ۱۳۷۸۷۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.