۰

بررسی گلکسی اس ۹ پلاس

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۴
بررسی گلکسی اس ۹ پلاس
 علاقمندان به خرید گوشی جدید امسال تصمیم دارند تا انتخابی خوب داشته باشند و به همین خاطر در این مقاله سعی شده است تا قابلیت‌های نهفته اس 9 پلاس توضیح داده شود.

ابتدا نگاهی گذرا به مشخصات فنی گوشی بررسی شده می‌اندازیم:
نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل از نوع سوپر امولد / نسبت اسکرین به بدنه 84.2 درصد / تعداد پیکسل در هر اینچ 529 / محافظ گوریلا گلس 5 / دکمه هوم مجهز به تاچ سه بعدی / وزن 189 گرم / فریم آلومینیومی در کنار قاب پشت شیشه‌ای / استاندارد IP68 ضد آب و غبار / پردازنده اکسینوس 9810 هشت هسته‌ای / رم شش گیگ /  گرافیک Mali-G72 /  حافظه داخلی  64، 128 یا 256 گیگ با اسلات برای افزودن حافظه جانبی تا 400 گیگ / دو دوربین 12 مگاپیکسل در عقب و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل / اسپیکر استریو / یو اس بی تایپ سی / اسکنر عنبیه چشم / ضربان سنج / باتری 3500 میلی آمپر ساعت/ اندروید 8.0



سامسونگ مانند برخی از سازندگان تصمیم گرفته است تا به صورت پیش فرض از نصب کارخانه‌ای اپلیکیشن‌ها به صورت فله‌ای خودداری کرده و در عوض، با اجازه کاربر در اولین آپدیت عمده، نصب را انتخابی انجام می‌دهد. این کار باعث می‌شود تا کاربر با میل و رغبت برنامه‌های لازم را نصب کند.


یکی از برگه برنده‌های سامسونگ در پرچم‌دار 2018 دوربین گوشی است که جزو بهترین‌ها قرار گرفته است. دوربین اصلی به صورت دوآل 12 مگاپیکسل تعریف شده که لنز تله آن با محدوده دیافراگم 2.4 و لنز دیگر با محدوده دیافراگم 1.5 تا 2.4 تعریف شده است و قابلیت Live Focus با background Blur قدرت خوبی را هنگام عکاسی از سوژه‌های مختلف و متنوع به کاربر می‌دهد. ویژگی دیگر Pro Mode است که برای حرفه‌ای‌ها تعریف شده تا بتوانند مانند یک دوربین DSLR از آن استفاده کنند. همچنین ویژگی ضبط ویدئویی به صورت اسلوموشن 960 فریم برثانیه در حالت 1280 در 720 پیکسل نیز قابل ذکر است.





کد مطلب : ۱۳۸۰۳۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.