۰

مربی پرسپولیس با داور درگیر شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
رضا جباری در مورد درگیری فیزیکی که بین او و همایون احمدیان، داور مسابقه تیم‌های نوجوانان پرسپولیس و المپیک اندیشه به وجود آمد، اظهار داشت: داور بازی از همان ابتدای مسابقه روی اعصاب تیم ما بود و در پایان هم در حالی که بازی نهایتاً دو سه دقیقه وقت تلف شده داشت نزدیک به 9 دقیقه وقت اضافه گرفت تا اینکه ما در دقیقه هفتم وقت‌های اضافه گل مساوی را دریافت کردیم. بعد از بازی به سمت او رفتم و گفتم چرا این‌قدر وقت تلف شده گرفته است که شروع کرد به فحاشی و نهایتاً هم با من درگیری فیزیکی پیدا کرد.وی در ادامه افزود: همیشه این مربی بوده که به داور اعتراض و نهایتاً به او فحاشی کرده است، اما این بار داور هم به من فحاشی کرد و هم انواع فن‌های رزمی و کشتی کج را به کار برد. ناسلامتی داور به عنوان قاضی باید پادرمیانی کند نه اینکه خودش شروع‌کننده دعوا و فحاشی باشد. اسم این فرد را داور نمی‌شود گذاشت.
سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در واکنش به این موضوع که ممکن است داور علیه او به کمیته انضباطی گزارش داده و حتی منجر به محرومتش شود، خاطرنشان کرد: کدام گزارش؟ مگر اَلکی است؟ صحنه درگیری را 20 نفر دیدند و اطرافیان تیم ما بودند که به 110 زنگ زدند و کلانتری به محل درگیری آمد. جای مشتی که داور به من زده، هنوز روی صورتم است. مردم حاضر در صحنه، درگیری را برای مأموران کلانتری شرح دادند و ما شکایت‌مان را تا آخر پیگیری کردیم. الان هم پرونده را به دادسرا برده‌ایم و حتی خودم به پزشک قانونی رفته و طول درمان گرفته‌ام. البته نمی‌خواستم کار به اینجا بکشد، اما سرپرست تیم و بازیکنان گفتند به خاطر حق باشگاه هم که شده این موضوع را از طریق مراجع قانونی تا پایان پیگیری کنیم.
جباری در خاتمه عنوان کرد: من 20 سال است در فوتبال هستم و در این مدت نه در زندگی شخصی‌ام پایم به کلانتری باز شده بود و نه یکبار به کمیته انضباطی فدراسوین فوتبال احضار شده بودم. همه مرا به عنوان یک بازیکن نجیب و سربه‌زیر می‌شناسند و شما ببینید داور کار را به کجا رساند که آن درگیری اتفاق افتاد. به‌هرحال امیدوارم فدراسیون این قضیه را به شکل قانونی پیگیری کند و اجازه ندهد چنین داورانی که کارشان جنجال درست کردن و فحاشی است در این فوتبال نباشند.
کد مطلب : ۱۴۱۳۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.