۰

رامبد جوان: حمایت مالی سپاه از «خندوانه» را تایید نمی کنم

تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵
خندوانه به پایان فصل پنجم خود نزدیک می شود. مستمرترین برنامه تلویزیون در زمینه سرگرمی و طنز که این روزها با برگزاری دومین دوره مسابقه استعدادیابی «خنداننده شو» بار دیگر مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. در پایان فصل پنجم، سیدعلی احمدی تهیه کننده و رامبد جوان مجری و کارگردان این برنامه تلویزیونی در محل لوکیشن برنامه میزبان اهالی رسانه بودند تا به سوالات آنها پاسخ دهند. 
سانسور و خط قرمزهای خندوانه
در ابتدای این نشست خبری، خبرنگار یکی از رسانه ها درباره اصلی‌ترین حاشیه این روزهای خندوانه پرسید. ماجرای ممیزی و خط قرمزهایی که عده ای معتقدند برای برنامه خندوانه سهل‌تر گرفته می شود. رامبد جوان در پاسخ به این سوال گفت: همه شبکه های تلویزیون قوانین کلی دارند. بعضی شبکه ها تعریف مشخص‌تری دارند و کارکرد و وظایف‌شان هم مشخص است. نسیم شبکه سرگرمی و کمدی است. قرار است شوخی های زیادی چه در برنامه های تولیدی و چه تامینی در آن دیده شود. اما از آنجایی که پنج فصل است خندوانه روی کمدی کار می کند، شاید خودش به یک تعریف جامع‌تری نسبت به برنامه های دیگر رسیده باشد. اگر شبکه یا برنامه‌ای فکر می کند دست خندوانه در شوخی بازتر است به همین دو مورد برمی گردد، یعنی اول کارکرد شبکه و دوم مستمر بودن خندوانه.
مجری و طراح برنامه خندوانه همچنین درباره این موضوع که کمدین های «خنداننده‌شو» اعتراضاتی به خط قرمزها داشتند با بیان اینکه اکثر این بچه ها در فضای مجازی کار می کردند و دستشان برای شوخی بازتر بوده گفت: «بچه های خنداننده‌شو مکانیسم تلویزیون را نمی شناسند که چون یک رسانه فراگیر است و با فضای مجازی فرق می کند، باید از جانب ما و خود تلویزیون مراقبت‌هایی روی شوخی های بچه ها شود.
احمدی تهیه‌کننده برنامه هم در تکمیل همین موضوع گفت: غیر از اینکه این بچه ها ممکن است با فضای رسانه آشنا نباشند، وقتی پایی رقابت در میان می آید فضا فرق می کند و این باعث می شود اعتراض ها بیشتر شود. ضمن اینکه در جریان پخش هم خیلی از خط قرمزها را جامعه مشخص می کند.
 
کد مطلب : ۱۴۲۱۷۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.