۰

پروانه کار رئیس سازمان نظام مهندسی از سوی آخوندی لغو می شود؟

تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸
 «عباس آخوندی» هفتم مهرماه پروانه اشتغال به کار مهندسی «فرج اله رجبی» رئیس سازمان نظام مهندسی را به دلیل تخلفات گزارش شده، تعلیق کرد.
بر اساس اعلام روز یکشنبه وزارت راه و شهرسازی، آخوندی در حکمی به «محمدرضا جواهری تفتی »دبیر اجرایی شورای مرکزی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان ماموریت داد تا پیش از تعیین رئیس جدید امور این سازمان را به عهده بگیرد؛ وی همچنین «امین مقومی» را به عنوان عضو اصلی شورای مرکزی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان کشور انتخاب کرد.
 حامد مظاهریان معاون وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به آخوندی، ضمن ارائه تخلفات 39 صفحه‌ای فرج الله رجبی به وزیر راه و شهرسازی طی درخواستی نوشته بود: «نحوه عملکرد ایشان از طرفی موجب بروز بی نظمی در انجام وظایف مهندسی شده و از طرفی دیگر نیز موجب تجری متخلفان و بروز و توسعه تخلفات و فساد در این بخش و سازمان‌های استان‌ها می‌شود.»
براساس گزارش معاون امور مسکن وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان (شورای مرکزی) نه تنها در موارد متعدد، مغایر بخشنامه‌های مورد نظر عمل کرده و از ابلاغ بخشنامه‌های وزارتی خلاف نص بند «ذ» ماده 116 آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب 1375 خودداری می‌کند، بلکه به تذکرات قانونی این معاونت نیز توجه نکرده است.
 
کد مطلب : ۱۴۳۰۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.