۰

جومانجی در صدر پرفروش‌ها

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۴
جومانجی در صدر پرفروش‌ها
به گزارش «عصر تعادل، این هفته، ماجراجویان جومانجی گیشه‌های سینمای جهان را در اختیار گرفتند و از خوهران کنجکاو انیمیشن یخ‌زده، رد شدند.
جومانجی، مرحله بعد (Jumanji: The Next Level)، قسمت دوم مجموعه تخیلی، ماجرایی جومانجی است که قسمت اول آن در سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد و ادامه‌ای بر روایت اول جومانجی در سال ۱۹۹۵ بود که با بازی درخشان رابین ویلیامز ساخته شد.
جومانجی اسم یک وسیله بازی اسرارآمیز است که شخصیت‌های مشغول بازی را به درون خود می‌کشد و درگیر ماجراهایی می‌سازد که گاهی زنده ماندن در آن شرایط سخت است. در قسمت دوم این فیلم، چهار دوست قدیمی که هر یک بخشی از این بازی چهار نفره به عهده داشتند، به صفحه جومانجی باز می‌گردند تا یکی از دوستان‌شان که درون آن گیر افتاده را نجات دهند اما متوجه می‌شوند که هیچ چیز آن طور که انتظار دارند نیست. حالا آن‌ها باید شجاعت خود را آزمایش کنند و از صحراهای خشک تا کوه‌های برفی، حفره ای پر از کرگدن ها، مارهای سیاه وحشتناک و جنگل بی‌پایانی پر از تله، بگذرند تا بتوانند از خطرناک‌ترین بازی دنیا فرار کنند.
در جومانجی، مرحله بعد، مثل قسمت قبلی دیواین جانسون با یک بازی خوب، نقش اول را دارد و جک بلک، کوین هارت، کارن گیلان، نیک جوناس، آکوافینا، الکس وولف، مورگان ترنر، دنی دویتو، مدیسون آیسمن، دنی گلاور، دیگر بازیگران آن هستند.
این فیلم را جیک کاسدان کارگردانی کرده است.
جومانجی، مرحله بعد، در هفته نخست نمایش، ۶۰ میلیون دلار فروش هفتگی داشته و در فروش جهانی ۲۱۲ میلیون دلار فروخته است.

در جایگاه دوم فروش هفتگی، یخ‌زده ۲ (Frozen II)، جای دارد که فروش آن همچنان چشمگیر و قابل توجه است.
یخ‌زده ۲ در هفته چهارم نمایش در فروش هفتگی ۱۹ میلیون دلار را به ثبت رسانده و فروش جهانی آن به رقم ۱ میلیارد و ۳۲ میلیون دلار رسیده است.
در رتبه سوم فروش هفتگی فیلم چاقوکش‌ها (Knives Out) قرار گرفته است.
این فیلم در سومین هفته نمایش، با فروش هفتگی ۹ میلیون دلار، فروش جهانی ۱۶۲ میلیون دلار را در کارنامه دارد.
چهارمین فیلم در رده بندی این هفته سینماهای جهان، فیلم ریچارد جول (Richard Jewell) به کارگردانی کلینت ایستوود جای دارد.
این فیلم براساس یک داستان واقعی ساخته شده و به ماجرای ریچارد جول، می‌پردازند که یکی از نیروهای امنیتی المپیک آتلانتا، در سال ۱۹۹۶ بود. او در جریان برگزاری المپیک تابستانی، متوجه وجود یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌شود و این موضوع را به مسئولان گزارش می‌دهد. این جسم مشکوک یک بمب بوده که پیش از خنثی‌سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌شود. ریچارد جول در ابتدا به‌عنوان یک قهرمان معرفی شد اما چند روز بعد FBI به او مشکوک شد و او را به‌عنوان مظنون اصلی دستگیر کرد. او در نهایت بی‌گناه شناخته شد و این موضوع جنجال زیادی در رسانه‌های آمریکایی به وجود آورد.
در فیلم ریچارد جول، پل والتر هاوزر، سام راک‌ ول، اولیوا وایلد، جان هم، براندون استنلی و... بازی می‌کنند.
این فیلم در هفته نخست نمایش، فروش ۵ میلیون دلار را  پیش از آغاز نمایش جهانی، به نام خود ثبت کرده است.

در جایگاه پنجم، فیلم‌های هفتگی، فیلم کریسمس سیاه (Black Christmas) جای گرفته است.
این فیلم در ژانر ترسناک و تخیلی ساخته شده و روایت دانش‌آموزانی است که در تعطیلات کریسمس، به طور ناگهانی به دام غریبه‌ای مرموز می‌افتند و باید برای نجات جان‌شان از دست این غریبه تلاش کنند.
بازیگران این فیلم ایموجن پوتس، لیلی دانوهیو، آلیس شانون، بریتنی اوگریدی، سایمون مید، کیلیب ابرهارت و کری الویس هستند و کارگردانی آن را سوفیا تاکال بر عهده داشته است.

کریسمس سیاه، در هفته نخست نمایش، فروش ۴ میلیون دلاری داشته و فروش جهانی ۷ میلیون دلار را به نام خود ثبت کرده است.
پنج فیلم دوم فهرست فروش هفتگی از این قرار است:
فورد در برابر فراری  (Ford v Ferrari) در هفته پنجم نمایش، فروش هفتگی آن ۴ میلیون و هزار  دلار و فروش جهانی ۱۸۴ میلیون دلار
ملکه و بیچاره  (Queen & Slim) در هفته سوم نمایش، با فروش هفتگی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۳۳ میلیون دلار
یک روز خوب در محله (A Beautiful Day in the Neighborhood)، در هفته چهارم نمایش، با فروش هفتگی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۴۹ میلیون دلار
آب تیره (Dark Waters) در هفته چهارم نمایش با فروش هفتگی ۲ میلیون دلار و فروش جهانی ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار
۲۱ پل (۲۱ Bridges) در هفته چهارم نمایش با فروش هفتگی ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و فروش جهانی ۳۷ میلیون ۸۰۰ هزار دلار
کد مطلب : ۱۴۶۰۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.