۰

فرمانده ارتش پاکستان: خویشتنداری کنید

تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۰
فرمانده ارتش پاکستان: خویشتنداری کنید
به گزارش عصر تعادل روابط عمومی ارتش پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد:  ژنرال «قمر جاوید باجوا» در تماس تلفنی «مایک پمپئو» درباره اوضاع منطقه ای و پیامدهای احتمالی ناشی از تنش های اخیر در خاورمیانه گفت وگو کرد.

در این بیانیه آمده است: تعامل سازنده میان همه طرف ها به نفع صلح و ثبات در منطقه است.

فرمانده ارتش پاکستان با اشاره به اوضاع افغانستان نیز گفت که نیاز بر تمرکز برای موفقیت روند صلح افغانستان است.

آمریکایی‌ها پس از اقدام جنایتکارانه در ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق، به وحشت افتاده‌اند و در تلاشند از تمام ظرفیت‌های دیپلماسی برای متوقف کردن اقدامات تلافی‌جویانه محور مقاومت استفاده کنند.

وزیر امور خارجه آمریکا نیز که نسبت به اقدام متقابل ایران در پی ترور سردار سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس وحشت زده است، ساعاتی پیش در یک پیام توییتری اعلام کرد که وی با فرمانده ارتش پاکستان گفت وگو کرده است.

وی که در وحشت از پیامدهای این اقدام جنایتکارانه که ثبات منطقه را بیش از پیش به خطر انداخته، با سران منطقه‌ای و کشورهای اروپایی در تماس است، اقدامات حکومت ایران را عامل بی ثباتی در منطقه دانست و گفت عزم آنها در حمایت از منافع، نیروها، وابستگان وشرکای آمریکا از بین نمی‌رود.

وزارت امور خارجه پاکستان ساعاتی پس از ترور سردار سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس به دست آمریکا در خاک عراق، ضمن ابراز نگرانی شدید از اوضاع فعلی، بر ضرورت اجتناب از هرگونه اقدام یکجانبه و تهاجمی تاکید کرد.

صبح امروز سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا)، دستور این حمله هوایی را "دونالد ترامپ" رییس جمهوری صادر کرده بود.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۶۸۲۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}