۱

حضور معاون اول رییس جمهوری در تشییع شهید سلیمانی در کرمان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۸
حضور معاون اول رییس جمهوری در تشییع شهید سلیمانی در کرمان
به گزارش عصر تعادل علی ربیعی روز دوشنبه پس از شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش در تهران در حساب توییتری خود نوشت: «دیشب در دولت، ابعاد مختلف ترور ناجوانمردانه سردار شهید سلیمانی مورد بحث قرار گرفت و برضرورت پاسخگویی قاطع به این اقدام جنایتکارانه تاکید شد».

سخنگوی دولت بیان کرد: «فردا - سه شنبه - اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به همراه تعدادی از اعضای دولت در مراسم تشییع پیکر سردار سرافراز، شهید ⁧قاسم سلیمانی⁩ در کرمان، حضور می‌یابد.»
 سردار سپهبد قاسم سلیمانی بامداد روز جمعه به همراه ابو مهدی المهندس از فرماندهان حشد الشعبی عراق در اثر حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید. پیکر شهید سلیمانی بعد از تشییع در شهرهای عراق وارد خوزستان شد و در اهواز با  حضور پرشور این استان بدرقه شد. پیکر شهدای مقاومت در ادامه دیروز به خراسان و مشهد  مقدس منتقل شد و بعد از تشییع باشکوه در این شهر به تهران منتقل شد.

 صبح امروز دوشنبه بعد از اقامه نماز رهبر انقلاب اسلامی بر پیکر شهید سپهبد سلیمانی و همرزمانش، پیکر آن شهید سرافراز با حضور میلیونها عزادار تهرانی تشییع و پس از آن به قم و برای خاکسپاری به کرمان  منتقل می‌شود. 
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۶۹۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}