۰

باران بنادر مسافربری هرمزگان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰
باران بنادر مسافربری هرمزگان را تعطیل کرد
به گزارش عصرتعادل، ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان از برپایی اسکان اضطراری در دو شهرستان قشم و بندرعباس خبر داد.

همچنین این ستاد از مردم بندرعباس و قشم خواست تا نکات ایمنی را رعایت و از تردد های غیر ضروری اجتناب کنند.

بارش شدید باران در هرمزگان
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در این خصوص به ایسنا، گفت: در مناطق دریایی استان نیز وزش تندبادهای شدید جنوب شرقی خواهیم داشت که سبب مواج شدن دریا خواهد شد و شرایط ترددهای دریایی ایمن نخواهد بود.

مرضیه سی سی پور افزود: اکیدا توصیه می‌شود با توجه به شرایط جوی و دریایی خاص هرمزگان امروز از رفتن به مناطق مرتفع، ترددهای غیر ضرور جاده‌ای و رفتن به ارتفاعات خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

وی ادامه داد: باتوجه به ورود سامانه بارشی شدید از اوایل شب گذشته به هرمزگان، تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان و فرمانداری‌ها برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی به حالت آماده باش در آمدند.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان بیان کرد: این سامانه فعال بارشی تا شنبه در استان به ویژه مناطق شرقی فعال خواهد بود و سبب بارش‌های قابل ملاحظه‌ای خواهد شد.

وی با بیان اینکه ناپایداری جوی و دریایی استان تا اوایل هفته آینده قابل ملاحظه پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: از زمان ورود سامانه بارشی به هرمزگان در بندرعباس ۷۲.۲ میلیمتر باران باریده  است.
کد مطلب : ۱۴۷۱۳۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}