۰

برگزاری دومین کنگره سراسری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها

تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳
برگزاری دومین کنگره سراسری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها
به گزارش عصر تعادل شانزدهمین نشست دوسالانه مجمع عمومی و دومین کنگره سراسری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها برگزار می‌شود.

دومین کنگره سراسری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، شانزدهمین نشست دوسالانه مجمع عمومی و دومین کنگره سراسری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها،  پنج شنبه ۱۷ بهمن برگزار می شود. 

با توجه به سی و سومین سالگرد تاسیس انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها و از آنجا که نشست سراسری مجمع عمومی هر دو سال یکبار برگزار شده است،  شانزدهمین دوره این نشست که از دو سال پیش مطابق قانون جدید احزاب به صورت کنگره سراسری در قالب حزبی شکل می‌گیرد، در دو بخش عمومی و مجمع برگزار می شود. 

در  بخش عمومی که با حضور سخنرانان و میهمانان ویژه برگزار می‌شود،  به بررسی و تحلیل شرایط کشور در آستانه انتخابات مجلس پرداخته می شود و در بخش مجمع عمومی، ضمن ارائه گزارش های دو ساله حزب و برگزاری انتخابات شورای مرکزی، کارویژه هایی در قالب کمسیون های تخصصی پی گرفته خواهد شد. 

این کنگره در  سالن شهید دهشور دانشکده فنی دانشگاه تهران از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ برگزار خواهد شد که بخش عمومی آن ساعت ۱۱ پایان خواهد یافت. 

انتهای پیام/
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۷۹۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}