۰

صاحب کارت پایان خدمت جعلی به دام افتاد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۴
صاحب کارت پایان خدمت جعلی به دام افتاد
به گزارش عصر تعادل، سرهنگ "علی مرادی"، گفت: چهاردهم بهمن ماه سال جاری فردی برای پیگیری صدور گذرنامه خود به یکی از شعب گذرنامه پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه که در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد کارت پایان خدکت این فرد جعلی است و در سال ۱۳۸۳ با ارائه کارت پایان خدمت جعلی گذرنامه دریافت کرده است، لذا گذرنامه وی ضبط و پرونده‌ای در همین خصوص تشکیل و به دادسرای ناحیه ۳۰ تهران ارسال شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از رویارویی با افسر پرونده علی رغم این که در ابتدا منکر هر گونه اطلاعی از جعلی بودن کارت پایان خدمتش بود، در نهایت لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که در سال ۸۳ با پرداخت ۳۰ میلیون ریال پول نقد به یک جاعل اسناد دولتی، کارت پایان خدمت جعلی اخذ و در همان سال موفق به اخذ گذرنامه شده است.

وی تصریح کرد: متهم به جرم استفاده از کارت جعلی، به مرجع قضائی معرفی شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری جاعل کارت مذکور ادامه دارد.

معاون مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان خاطر نشان کرد: مسافرت با گذرنامه جعلی علاوه بر اینکه در کشور مقصد پیگیرد قانونی دارد، موجب سیر مراحل قضائی در کشور ایران نیز خواهد شد که در این مسیر، مسافران علاوه بر تحمل کردن خسارت‌های مادی، دچار آسیب‌های روحی و روانی خواهند شد.
مرجع : دانشجو
کد مطلب : ۱۴۸۲۷۳
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}