۰

لغو پرواز‌های دو شرکت هواپیمایی آمریکایی به هنگ‌کنگ

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵
لغو پرواز‌های دو شرکت هواپیمایی آمریکایی به هنگ‌کنگ
به گزارش عصر تعادل، به نقل از رویترز، دو شرکت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز و امریکن ایرلاینز که از جمله بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی آمریکا محسوب می‌شوند، اعلام کرد: تمام پروازهای خود را  با مبدأ یا مقصد هنگ‌کنگ را متوقف کرده‌اند.

پس از آنکه اولین مورد مرگ ناشی از ابتلای به ویروس کرونا در هنگ‌کنگ به ثبت رسید سخنگوی شرکت امریکن ایرلاینز آمریکا اعلام کرد که تمام پروازهای بین لس‌آنجلس و دالاس با هنگ کنگ را تا روز 20 فوریه لغو می‌کند.

شرکت یونایتد ایرلاینز نیز اعلام کرد: با توجه به کاهش تقاضا این شرکت نیز تمام پروازهای خود با مبدأ یا مقصد هنگ‌کنگ را تا روز 20 فوریه لغو می‌کند.

قرار است امروز آخرین پرواز رفت یونایتد ایرلاینز به هنگ‌کنگ از فرودگاه سانفرانسیسکو انجام شود و آخرین پرواز برگشت نیز روز جمعه انجام خواهد شد.

این دو بیانیه بدان معنا هستند که از روز جمعه به بعد هیچ پرواز آمریکایی به هنگ‌کنگ انجام نخواهد شد. از روز یکشنبه آمریکا محدودیت‌هایی را برای پروازهای با مبدأ یا مقصد چین اعمال کرده بود.

شرکت امریکن ایرلاینز روز جمعه اعلام کرده بود که تمام پروازهای با مبدأ یا مقصد چین تا روز 27 مارس لغو کرده است.

شرکت یونایتد ایرلاینز نیز روز دوشنبه اعلام کرد که به احتمال زیاد  پروازهای با مبدأ یا مقصد چین را از روز 28 مارس آغاز کند.
مرجع : فارس
کد مطلب : ۱۴۸۳۰۶
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}