۰

بانک پاسارگاد خدمات غیرحضوری ارائه می دهد

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۸
بانک پاسارگاد خدمات غیرحضوری ارائه می دهد
به گزارش عصر تعادل بانک‌پاسارگاد از کلیه مشتریان خود دعوت می‌کند با بهره‌مندی از خدمات ارایه شده در سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک، از تردد غیرضروری و مراجعه به شعبه‌های بانک خودداری کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، بانکداری‌الکترونیک، ابزاری است که با ارایه انواع خدمات بانکی می‌تواند مراجعه به شعبه‌های بانک را به حداقل رسانده و نقش مهمی در افزایش ایمنی و سلامت مشتریان ایفا کند.

بر اساس این خبر، به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، لزوم رعایت بهداشت و پرهیز از رفت و آمد غیرضروری، مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند با استفاده از سامانه بانکداری‌مجازی، سامانه همراه‌بانک ‌پاسارگاد، سامانه پرداخت‌همراه پاسارگاد، برنامه کیپاد و خدمات ارایه شده در سایت بانک، انواع خدمات بانکی مربوط به سپرده، کارت، تسهیلات، چک، خدمات ارزی و ... را دریافت کرده و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبه‌ها خودداری کنند.

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از نحوه بهره‌مندی از سامانه‌های یادشده به سایت این بانک به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنند.
کد مطلب : ۱۴۹۲۵۰
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}