۰

کرونا هنوز در ارتش نفوذ نکرده است

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲
کرونا هنوز در ارتش نفوذ نکرده است
به گزارش عصر تعادل فرمانده نیروی زمینی ارتش ‌از توزیع سامانه‌های رفع‌ آلودگی در سراسر کشور خبر داد و گفت: با اقدامات ویژه ای که در پادگان‌ها انجام داده ایم تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا نداشته ایم.

سرتیپ کیومرث حیدری صبح یکشنبه  در حاشیه آغاز به کار قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در مرکز بهداشت نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران گفت: در ارتش شعاری با عنوان «ارتش فدای ملت» داریم و سعی می‌کنیم در همه عرصه‌ها فدایی بودن نسبت به ملت بزرگوارمان را به منصه ظهور برسانیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد:  هرجا که مردم ما احساس نیاز کردند همچون سیل و زلزله، ارتش و نیروهای مسلح را در کنار خودشان دیدند، در بحث خاص کرونا هم بنا به تدابیر فرمانده معظم کل قوا و نیروهای مسلح و در سطح ارتش قرارگاه خاص مقابله با ویروس کرونا ایجاد شده که توسط امیر حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش فرماندهی می‌شود و در نیروی زمینی هم قرارگاه مشابهی به وجود آمده است.

حیدری گفت: قصد ما از برگزاری مراسم آغاز به کار قرارگاه جهادی مقابله با کرونا در مرکز بهداشت ارتش این بود که  قابلیت‌ها و توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش برای مبارزه با کرونا را به ملت معرفی کنیم که این احساس در آنها بوجود بیاید که به یاری خدا با همکاری وزارت بهداشت به زودی این بلای ناخواسته را از کشور رفع می‌کنیم.

وی افزود: یکی از قابلیت‌هایی که در مراسم امروز شاهد آن بودیم، این بود که مواد ضدعفونی را به حالت مِه درآورده و در گستره وسیعی پخش کنیم. همچنین ما سامانه‌های رفع آلودگی‌ گسترده‌ای در همه نیروهای خود داریم و هم‌اکنون مشغول توزیع و به کارگیری این سامانه‌ها در سراسر کشور هستیم.

حیدری با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش با اخلاص تمام در اختیار وزارت بهداشت و درمان است، افزود: با همکاری عزیزان‌مان در وزارت بهداشت و درمان،  به زودی این بلایی را که ناخواسته کشورمان به آن دچار شده است شکست خواهیم داد.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه عمده تجهیزات مقابله با کرونا در ارتش متعلق به نیروی زمینی است، تاکید کرد: برنامه داریم که در روزهای آینده حالت آفندی نسبت به ویروس کرونا پیدا کنیم و طبق برنامه قرار است مراکز بیمارستانی تهران با تجهیزات نیروی زمینی ارتش ضدعفونی شوند.

حیدری با بیان اینکه ما تا امروز در پادگان‌هایمان به لحاظ اقدامات ویژه‌ای که انجام می‌دهیم، مورد ابتلایی به کرونا نداشته‌ایم، گفت: ما طی مدت اخیر سرباز ورودی هم داشته‌ایم اما به لحاظ تمهیدات ویژه‌ای که داشتیم، موردی از ابتلا به کرونا وجود نداشته است.

وی افزود: عزیزان ما در بخش جهاد خودکفایی نیروی‌زمینی ارتش، چند وسیله منحصر به فرد ساخته‌اند و جهت تایید به وزارت بهداشت فرستاده شده است که اگر تایید شوند به یک دستاورد بسیار بزرگ در زمینه شناسایی آنلاین و سریع ویروس کرونا دست پیدا کرده‌ایم.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۹۴۰۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}