۰

ارتش برای مقابله با کرونا ماسک تولید می کند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۲
ارتش برای مقابله با کرونا ماسک تولید می کند
به گزارش عصر تعادل فرمانده نیروی زمینی ارتش از تبدیل خطوط تولید لباس‌های نظامی به خط تولید ماسک و گان‌های حفاظتی یکبار مصرف خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در بازدید از خط‌های تولید ماسک و لباس‌های حفاظتی اظهار داشت: پس از تشکیل قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در ارتش، علاوه بر تولید ماسک و لباس‌های حفاظتی، برخی از تجهیزات خودرویی را بلافاصله با تغیر کاربری به تجهیرات ضدعفونی و مه‌پاش تبدیل کرده‌ایم.  

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که در حال حاضر ظرفیت خوبی در تولید تجهیزات در مقابله با ویروس کرونا ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: کارگاه‌های مختلفی در سطح کشور در استان‌های کرمانشاه، ایلام، تهران، گلستان و خوزستان دایر کرده‌ایم تا پاسخگوی یگان‌های نیروی زمینی ارتش، بیمارستان‌ها باشد و حتی در آینده بتوانیم در اختیار مکان‌های عمومی نیز ارسال کنیم.
حیدری اظهار داشت: در این کارگاه روزانه به صورت شبانه‌روزی تعداد ۱۰ هزار ماسک و لباس حفاظتی تولید می‌شود.  

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در ارتش افزود: این قرارگاه قابلیت‌های مطلوبی در حوزه پیشگیری و همچنین ضدعفونی کردن اماکن و معابر شهری را دارد، از روز گذشته در تمامی پادگان‌های نیروی زمینی ارتش این قرارگاه شروع به فعالیت کرد و در چندین استان با حضور در اماکن عمومی آغاز به ضدعفونی و مه‌پاشی کرده است.  

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: قرارگاه مبارزه با ویروس منحوس کرونا در دو نوبت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس را ضدعفونی کرده است، علاوه بر این مکان مقدس بخش‌های مختلفی از اماکن عمومی مشهد را نیز ضدعفونی کرد و این روند ادامه خواهد داشت.

حیدری خاطرنشان کرد: ما مرتب با مسولین وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی در ارتباط هستیم، امروز نیز در تماس تلفنی با استاندار قم از اعزام کادر پزشکی مجرب به بیمارستان‌های قم صحبت شد که انشاالله در صورت نیاز این موضوع نیز انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: ارتش حالت تهاجمی نسبت به ریشه‌کن کردن ویروس کرونا دارد و تمام تجهیزات خود را پای کار خواهد آورد. ارتش در کنار مردم است و یکبار دیگر "شعار ارتش فدای ملت" را به منصه ظهور خواهد رساند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۹۴۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}