۰

استخدام در ناسا/ فضانوردان جدید اعزام می شوند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵
استخدام در ناسا/ فضانوردان جدید اعزام می شوند
به گزارش عصر تعادل به نقل از پایگاه اینترنتی ان.بی.سی نیوز، ناسا دیروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان قصد دارد دو فضانورد - یک مرد ، یک زن - را استخدام کند تا در مدت سه سال آینده برای انجام اکتشافات در قطب جنوبی ماه ، به این قمر عزیمت کنند. این فضانوردان در ماموریت بعدی بزرگ ناسا که در سال ۲۰۲۸ برای کمک به ایجاد «اکتشاف پایدار» در ماه انجام می شود، شرکت خواهند کرد.

ناسا اعلام کرد؛ این سفر بخشی از ماموریت بزرگ بعدی ناسا است که به منظور انجام پروژه «اکتشاف پایدار» با «شرکای تجاری و بین المللی» در سال  ۲۰۲۸ در ماه  انجام می شود.

متقاضیان فقط لازم است که دو سال در یک برنامه دکتری در رشته های ریاضی، علوم، فناوری یا مهندسی فعالیت کنند؛ دارای مدرک دکتری در رشته پزشکی باشند، تا ژوئن ۲۰۲۱ یک برنامه آزمایشی خلبانی را که از لحاظ بین المللی به رسمیت شناخته می شود، گذرانده باشند و در رقابت با هزاران رقیب احتمالی خود بهترین باشند. 

آخرین باری که ناسا درخواست استخدام فضانوردان جدید را صادر کرد در  سال ۲۰۱۵ بود که ۱۸ هزار و ۳۰۰ نفر متقاضی شدند. این سازمان ۱۱ نفر را از میان آنها انتخاب کرد و آنها اوایل سال جاری میلادی از آموزش فارغ التحصیل شدند.
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۴۹۴۹۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}