۰

مصرف آب به مرز هشدار رسید/ مازندران رکودر زد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵
مصرف آب به مرز هشدار رسید/ مازندران رکودر زد
به‌گزارش عصر تعادل، "مجید عبدالهی" با اعلام این خبر با اشاره به مقایسه میزان مصرف آب گفت: در 24 روز منتهی به آخر سال 97 میزان مصرف آب در شهرهای مازندران 13 میلیون و 850 هزار متر مکعب و در روستاها 5 میلیون و 450 هزار متر مکعب بوده است اما این آمار در مدت مشابه سال جاری در شهرهای استان به بیش از 17 میلیون و 520 هزار متر مکعب و در روستاها به 7 میلیون و 480 هزار متر مکعب رسیده است.

عبدالهی ادامه داد: بررسی‌ها بیانگر مصرف روزانه 730 هزار متر مکعب آب در شهرها و 310 هزار متر مکعب در روستاهاست که بر این اساس مصرف آب 35 تا 40 درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، تامین آب مورد نیاز مردم در شرایط کنونی در راستای کمک به حفظ و ارتقای سلامت جامعه را دغدغه اصلی خود و نیروهای شرکت بیان کرد و افزود: با تمام وجود همه تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا آب، به عنوان اولویت اول مردم به شکل کاملا پایدار برقرار باشد و مردم در این زمینه با چالشی مواجه نشوند، لیکن با توجه به افزایش مصرف آب در هفته‌های اخیر، افت فشار و احتمال قطعی برنامه‌ریزی نشده به دلیل شکستگی و یا موارد دیگر طبیعی است.

وی افزود: از تمامی مردم عزیز تقاضا داریم با مدیریت مصرف از بروز هرگونه اتفاق ناخوشایند همانند قطعی و افت فشار جلوگیری کنند تا نیاز اساسی این روزهای همه ما به شکل کاملا پایدار و مستمر برقرار باشد.

عبدالهی اظهار داشت: آب باارزش‌ترین کالای زندگی بشر است و در این روزهای سخت مبارزه با شیوع ویروس کرونا و توصیه‌های اکید متولیان بهداشتی بر شستشوی مکرر دست‌ها اهمیت آن بیشتر حس می‌شود و اگر لحظاتی با قطعی آن مواجه شویم یقینا به حیاتی بودن این کالای استراتژیک بیشتر پی خواهیم برد.
کد مطلب : ۱۵۰۰۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}