۰
سخنگوی دولت خبر داد:

گزارش وزیر اطلاعات درباره پشت‌پرده اعتراضات داخلی و آشوب‌های اخیر

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۵
علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوبات امروز هیئت وزیران اظهار کرد: امروز خبر رای اعتماد به وزیر کار اعلام شد که از مجلس برای حسن اعتماد تشکر می‌کنیم. آقای مرتضوی در کسوت قبلی هم با جدیت پیگیر اجرای مصوبات سفرهای استانی بودند و روحیه بسیار متواضع و فروتن و پاکدستی و حسن خلق ایشان زبانزد است.
وی با اشاره به محتوای جلسه امروز هیئت دولت افزود: امروز وزیر اطلاعات گزارشی در خصوص پشت‌پرده اقداماتی که برای موج‌سواری بر اعتراضات داخلی و آشوب‌آفرینی انجام شده بود ارائه کردند تا پیگیری حقوقی این تخلفات و جرایم متعدد که از سوی برخی مقامات خارجی برای حمایت از اینگونه اقدامات رخ داد و نیز تلاش‌هایی که از سوی برخی رسانه‌های خارج از کشور برای  آشوب‌آفرینی و آموزش‌هایی که در این زمینه داشتند، انجام شود.
سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به پرسشی درباره حواشی حضور دیروز وی در دانشگاه علامه طباطبائی، تصریح کرد: طبیعتاً حضور دولتمردان در مجموعه‌های مختلف مردمی به ویژه مجموعه‌های نخبگانی مورد تأکید مستمر رییس جمهوری و یکی از تکالیف دولت است هم برای پاسخگویی و هم ایجاد شفافیت به عموم مردم و به ویژه جامعه نخبگانی.
بهادری جهرمی یادآور شد: آقای رئیسی  امروز هم مجدداً تاکید داشتند که باید این حضور از میان هیئت دولت در بین مردم و جمع‌های نخبگانی ادامه یابد. همانطور که در سفرهای استانی هم همین روال بوده است. این رویه ثابت دولت است و یکی از شعارهای این دولت هم برداشتن دیوارها میان مردم و دولت است که سابقه خوبی از آن در یکسال گذشته وجود دارد.
کد مطلب : ۱۵۱۲۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}