۰

اعتصاب عمومی در کرانه باختری

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۸
اعتصاب عمومی در کرانه باختری
 فلسطینیان ساکن کرانه باختری اشغالی در اعتراض به شهادت یک جوان فلسطینی توسط نیروهای رژیم اشغالگر دست به اعتصاب عمومی زدند.

مردم فلسطین در استان‌های مختلف کرانه باختری رود اردن در اعتراض به شهادت عدی التمیمی، عامل عملیات اردوگاه «شعفاط» توسط نیروهای اشغالگر، اعتصاب عمومی خود را آغاز کردند.

اکثر مغازه‌داران در این منطقه مغازه‌های خود را تعطیل کرده‌اند. همچنین برخی از اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها، وزارتخانه و ادارات دیگر نیز به جمع اعتصاب کنندگان پیوسته‌اند.

جنبش فتح پیشتر اعلام کرد که در عزای التمیمی و محکومیت جنایات رژیم اسرائیل  علیه فلسطینان اعتصاب عمومی در کرانه باختری انجام خواهد شد.

عدی التمیمی، جوان فلسطینی 22 ساله شب گذشته مورد تیراندازی نیروهای رژیم صهیونیستی در قدس شرقی قرار گرفته و شهید شد.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند، التمیمی عامل عملیات 11 روز پیش در مرکز پاسگاه «شعفاط» است که منجر به هلاکت یک نظامی اسرائیلی و زخمی شدن 3 نفر دیگر شده بود. نیروهای اسرائیلی طی این مدت این اردوگاه و برخی مناطق قدس را محاصره کرده و چندین عضو خانواده این فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

پلیس رژیم صهیونیستی به بهانه جستجوی التمیمی حملات خود به مناطق فلسطینیان در قدس را تشدید کرده و با فلسطینیان در مناطق مختلف این شهر درگیر شده است.
کد مطلب : ۱۵۱۳۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}