۰

رایزنی در خصوص تسهیل روند ورود زائران ایرانی به سوریه

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷
رایزنی در خصوص تسهیل روند ورود زائران ایرانی به سوریه
سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اعلام کرد که سید صادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت ایران با مهندس « زهیر خزیم »، وزیر حمل و نقل سوریه دیدار و رایزنی کرد.
در این دیدار که در دمشق برگزار شد دو طرف درخصوص روند تردد بهتر و ارزان تر زائران ایرانی از طریق شرکت های هواپیمایی و دادن تسهیلات بیشتر در این زمینه رایزنی کردند.
همچنین خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) اعلام کرد که رئیس سازمان حج و زیارت ایران و هیات همراه در دیدار با وزیر حمل و نقل سوریه راه های توسعه روابط همکاری و هماهنگی بین دو کشور دوست در زمینه جابجایی زائرین و تسهیل ورود آنان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
دو طرف در جریان این دیدار بر لزوم غلبه بر مشکلات و ساده‌سازی روش‌های حرکت گروه‌های گردشگری دینی و بازدیدکنندگان که از طریق خطوط هوایی در هر دو کشور وارد می‌شوند، تاکید کردند.
دو طرف همچنین بر لزوم برداشتن گام‌هایی که به صنعت گردشگری مذهبی کمک می‌کند و تسهیلات ارائه شده از طریق وسایل حمل‌ونقل به ویژه هوایی وتلاش برای کاهش هزینه های خطوط حمل و نقل و در نتیجه کمک به افزایش تعداد ورود از طریق شرکت های حمل و نقل مختلف است، تاکید کردند.
کد مطلب : ۱۵۱۴۲۱
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}