۰

از پزشکان بازداشتی چه خبر؟

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
از  پزشکان بازداشتی چه خبر؟
رییس کل سازمان نظام پزشکی کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت پزشکان بازداشتی در حوادث چهارشنبه گذشته و پیگیری‌های انجام شده در این باره، گفت: انتظار داریم که برخورد با جامعه شریف پزشکی که در حال ارائه خدمت به مردم هستند، کاملا کریمانه باشد.
دکتر محمد رییس‌زاده  درباره آخرین پیگیری‌ها برای آزادی بازداشت‌شدگان جامعه پزشکی در ناآرامی‌های اخیر، گفت: تمام پیگیری‌های لازم در هر سطح و نهادی که لازم بود، در نهایت خودش از سوی سازمان نظام پزشکی انجام شد. در این راستا به اتفاق جمعی از اعضای شورای عالی و جمعی از اعضای مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، دیداری با آقای امیر دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی داشتیم و همان روز هم دیداری را با آقای سردار میراحمدی- دبیر شورای امنیت کشور و معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور داشتیم. همچنین با دادستان تهران آقای صالحی تماسی داشتیم و جلسه و تماس‌های مکرری را با دوستان‌مان در ناجا داشتم و تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که هرچه سریع‌تر اعضای جامعه پزشکی که بازداشت شدند، آزاد شوند.
 
کد مطلب : ۱۵۱۸۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}