۰

ثبت‌نام ۵۱۵۲ هزار داوطلب در ۵ روز گذشته

تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳
ثبت‌نام ۵۱۵۲ هزار داوطلب در ۵ روز گذشته
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام ۵۱۵ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ طی پنج روز گذشت  خبرداد. علیرضا کریمیان اظهار داشت: ثبت نام آزمون سراسری از شامگاه یکشنبه هشتم آبان آغاز شد و تا شامگاه امروز - شنبه ۱۴ آبان - ادامه دارد.
 
وی افزود: آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دو نوبت برگزار می‌شود.
 
هم اکنون ثبت‌نام نوبت اول در حال انجام است و این آزمون صبح و بعدازظهر ۲۹ و ۳۰ دی سال ۱۴۰۱ برگزار می شود. ثبت نام دوره دوم از ۱۵ تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۲ انجام و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برپا می شود.
 
داوطلبان باید قبل از آغاز فرآیند ثبت‌نام، سریال ثبت‌نام ۱۲ رقمی را به مبلغ یک میلیون و ۳۳۰ هزار ریال را از طریق سایت سنجش خریداری کنند. مراحل ثبت‌نام با ارائه سریال ثبت‌نام ۱۲ رقمی و شماره تلفن همراه (متعلق به داوطلب یا افراد درجه اول او) آغاز می‌شود.
 
به گفته احسان جمالی معاون فنی و آمار سازمان سنجش آموزش کشور ویرایش اطلاعات بعد از ثبت نام ممکن است و فعلا تا پنج بار ویرایش اطلاعات را برای سیستم طراحی شده ولی بهتر است داوطلبان در ثبت اطلاعات خود تا حد ممکن دقت کنند.
 
داوطلبان باید طی مراحل ثبت نام از فشردن دکمه بازگشت/ Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر روی رایانه خودداری کرده و در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردند، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز کنند.
 
ثبت نام داوطلب زمانی تکمیل می‌شود که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ثبت نام ۱۶ رقمی را به وسیله پیامک ارسالی به شماره تلفن همراه دریافت کنند.
کد مطلب : ۱۵۱۹۷۲
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}