۰

طرح جدید نیروهای متجاوز سعودی- اماراتی برای استان المهره یمن

تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۳
طرح جدید نیروهای متجاوز سعودی- اماراتی برای استان المهره یمن
 علی مبارک محامد، سخنگوی کمیته تحصن مسالمت‌آمیز در استان المهره در صفحه کاربری خود در فیسبوک نوشت، تلاش‌ها برای ایجاد آشوب و تنش در المهره توسط نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی و مزدوران آنها ادامه دارد.
وی در ادامه افزود، این کمیته تمامی توطئه‌ها و برنامه‌های قبلی برای هدف قراردادن استان المهره و بافت اجتماعی و همچنین اقدامات تحریک‌آمیز بی‌وقفه علیه رهبران ملی را ناکام گذاشته است.
محامد همچنین اظهار داشت، پس از شکست تمامی این تلاش‌ها، نقشه جدید کشورهای متجاوز برملا شده است.
 وی همچنین گفت، سفرهایی به استان المهره برای امضای معامله‌های مشکوک و اجاره سواحل و همچنین بر هم‌زدن امنیت و ثبات در این استان در این راستا برنامه‌ریزی شده است.
محامد، این فعالیت‌ها را اقداماتی تحریک‌آمیز علیه ساکنان المهره توصیف کرد و  کسانی را که در انجام آن اقدامات دست دارند، مسئول نتایج این سفرها دانست.
وی از تمامی ساکنان المهره خواست تا با انجام چنین سفرهایی مخالفت کرده و مانع انعقاد اینگونه معامله‌ها شوند و اجازه فروش بنادر المهره تحت هر عنوانی در سایه نبود قانون اساسی در این کشور را ندهند.
سخنگوی کمیته مذکور در بیانیه خود اعلام کرد: ما امضای هرگونه توافق را باطل می‌دانیم و اجازه تصویب آن را نمی‌دهیم.
کد مطلب : ۱۵۱۹۹۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}