۰

ایران، تیم پر تماشاگر جام جهانی 2022

تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴
ایران، تیم پر تماشاگر جام جهانی 2022
بر اساس آمار ارائه شده از سوی وزیر ورزش و جوانان، 9 هزار نفر از ایرانیان مقیم قطر بلیت بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران را تهیه کرده‌اند و شاید تعدادی از این ها از ایرانیان مقیم دیگر کشورهای عربی هم باشند. 22 هزار نفر هم از داخل کشور بلیت بازی‌های تیم ملی را تهیه کرده‌اند.
از آنجایی که دیدارهای تیم ملی با فاصله زمانی برگزار می شود و از سویی هزینه اقامت در کشور قطر در طول برگزاری جام جهانی بالاست، کمی سخت است که تصور کنیم همه این تماشاگران بلیت هر سه بازی تیم ملی را تهیه کرده باشند اما اگر این تعداد تماشاگر به سه بازی تیم ملی در دوحه تقسیم شود، باز هم می‌توان از تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از تیم‌های پرتماشاگر در جام جهانی 2022 یاد کرد. چرا که در این مسابقات تیم ملی در هر بازی به طور میانگین بیش از 10 هزار تماشاگر را حامی خود خواهد دید.
تیم ملی فوتبال ایران در بازی نخست خود دوشنبه 30 آبان ساعت 16:30 به وقت تهران به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود. بازی بعدی تیم ملی 4 آذر با ولز خواهد بود و ایران در بازی پایانی مرحله گروهی مقابل آمریکا بازی می‌کند، این مسابقه 8 آذر برگزار خواهد شد.
 
کد مطلب : ۱۵۲۳۱۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}